    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IDEA - dziadostwo ;)
    Date: Mon, 1 Jul 2002 14:41:05 +0200

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:n370iucq3ib9c7m0im7c7g5epbcpfau0rj@4ax.com...

    Wypożyczyłem

    > zażądaj odsetek za zwłokę; obecnie 20% w skali roku. Niech mają
    > nauczkę.

    Ale jak pisałem to było na początku działania IDEI, czyli chyba w 1998, więc
    sprawa nieaktualna.
    Niestety podobne sytuacje były, są i będą dopóki "debile" oraz mało
    kompetentni ludzie będą zatrudniani na stanowiskach związanych z
    bezpośrednim kontaktem z klientem.
    Chyba, że IDEA i inne firmy akceptują taki stan rzeczy, bo jest to dla nich
    wygodniejsze i daje jakieś zyski. Ale to już inna bajka.