    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IdealnaKarta Fortisu - Normalne jaja :///
    Date: Mon, 10 Apr 2006 12:39:17 +0200

    > Czy to oznacza, że można dostać tą kartę przedstawiając wyciągi z innej,
    > be dostarczania zaświadczenia o dochodach?
    > Jeśli tak to jaka jest procedura, bo na stronach www nie ma takiej opcji.

    Nie czytałem strony. Poszedłem powiedziałem, że chcę mieć tyle co nam na
    poprzedniej i ile wyciągów mam zostawić. Pani wydrukowała druczek i
    powiedziała, że najlepiej 6 wyciągów i czy ma je skserować czy mogę
    zostawić. Ja wypełniłem druczek i powiedziałem że dla podkreślenia powagi
    niech zatrzyma orginalne wyciągi, a i jeszcze zrobiła ksero dowodu.
    A było to w oddziale w W-wie na Wiejskiej naprzeciw Sieratona.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki