  • Data: 2006-04-18 19:03:49
    Temat: Re: IdealnaKarta Fortisu - Normalne jaja :///
    Od: "Slawek Marcowy" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie - też o tym dowiedziałem się na samym końcu jak już dostałem kartę że nie
    można mieć wglądu przez internet lub telefon do jej historii na bieżąco !!! Tylko
    pozostaje wyciąg :/ czyli że nie daj boże coś będzie nie tak to dowiemy się o tym
    nawet miesiąc po faktcie !!! Ciekawe jak wtedy będą reklamacje rozpatrywać ? Może
    ktoś się wypowie kto zna się w tym temacie ? Czy bank uwzględnia reklamacje po np 40
    dniach od momentu reklamowanej transakcji ? Hmm...