  • Data: 2006-04-18 17:43:34
    Temat: Re: IdealnaKarta Fortisu - Normalne jaja :///
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Marcowy napisał(a):

    > Hmm 10 marca wyslalem poleconego-16 marca dostalem umowe i kopie dokumentow od
    > kuriera za kilka dni mialem karte otrzymac ! Do dzis cisza - chyba ten bank
    > jast smieszny ? Na Infolini mi bredza ze 27 marca zostal wyslany wniosek do
    > Polcardu o wybicie karty ! Hmm cos dlugo im to idzie ? Jak takie sa poczatki
    > to juz widze co bedzie pozniej :/

    Właśnie dostałem i kartę i:

    1. Nie dość, że czekałem chyba z miesiąc na kartę to teraz mam jeszcze
    czekać na PIN? No ręce opadają :(

    2. Nie ma możliwości podglądu stanu karty przez Internet. To ja się pytam
    po jaką cholerę jest to całe ubezpieczenie na wypadek nieuprawnionego
    użycia karty przed zastrzeżeniem jak się dowiem, że mi ktoś wybrał kasę z
    karty po miesiącu wraz z wyciągiem? Nie można zrobić prostego podglądu? BPH
    jakoś mógł zrobić

    Ech....inaczej to sobie wyobrażałem :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk