  • Data: 2019-08-19 15:18:44
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 15:06, J.F. pisze:

    > A co to komisje obchodzi :-)

    Jest stroną w sporze.

    > Przed 13-tym taka decyzja moze zaszkodzic.

    Może, ale nie musi.

    > A po 13-tym juz nie zaszkodzi :-)

    Nie sądzę, by zaszkodziła.

    > I kazdy patrzy, aby to za darmo bylo - nie, o czyms bardziej zyskownym
    > mowie :-)

    Z przyjemnością przyjdę od Ciebie dowolną kwotę. Za darmo.
    Czy teraz dostrzegasz, iż w opcji "za darmo" ja mam zysk, a Ty nie?
    Posiadanie kapitału to zysk sam w sobie.

    > IMO - na razie nie ma, tzn sa zwolnienia.

    Pomyśl. Jeśli byłoby za darmo to podwyżka nie miałaby sensu.
    Najwyraźniej znaczna część klientów jednak za darmo nie i ponosi opłaty.
    Teraz będzie płacić więcej.

    > Za ten 1 zl moze mi sie zachciec.

    Tobie tak. Milionom innych klientów niekoniecznie.

    > Szczegolnie, ze juz konkurencja dzwonila z promocyją za wplacanie
    > wynagrodzenia.

    Brawo! Ty skorzystasz. Firma obsługująca tysiące klientów też skorzysta
    na zmianie numeru konta, bo im 1 zł podnieśli opłatę?