  • Data: 2019-08-19 19:12:59
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 16:51, J.F. pisze:

    > A co to komisarzy obchodzi - im sie dawno kadencja skonczy :-)
    > Poza tym zanim przegra, lub wygra,  to 10 lat minie.

    Polityka to trochę bardziej skomplikowana materia. Szczególnie, gdy ktoś
    zamierza w niej przetrwać wiele lat.

    > No to bede mial. Darmowe.

    Brawo!
    A nie ustaliliśmy, że darmowe tak naprawdę kosztuje?

    > Co mnie moze zdopingowac do zamkniecia konta :-)

    Nie podejrzewam Cię o to. Jak i większości klientów.
    Oferta PKO BP czy Pekao jest taka sobie delikatnie mówiąc, co nie
    przeszkadza tym bankom wieść prym na rynku.
    Zysk netto grupy PKO BP w drugim kwartale 2019 r. wzrósł do 1.217 mln zł
    z 933 mln zł rok wcześniej - podał bank w raporcie półrocznym.

    1,2 mld zysku w 3 miesiące to całkiem ładnie, prawda? Tak widzisz się
    zarabia na tych "darmowych" kontach. ;-)

    > Jak rezygnuja, to nie sa fani :-)

    Sprzedaż iPhone'ów spada oczywiście, ale w skali firmy na wyznawców
    nadal można liczyć.

    > Jakich znowu pulapek ?

    Jak widzisz fani nawet ich nie dostrzegają! To już sekciarstwo. ;-)

    > Ma wiecej zalet niz wad, to miliardy uzywaja :-)

    Jak to mówią dzieci: tryliony zylionów! ;-)