  • Data: 2019-08-19 16:10:39
    Temat: Re: Idea zawrotna
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-19 o 15:33, J.F. pisze:

    > Ale przeciez nie ona bedzie placila, jak przegra :-)

    Podważy to wiarygodność KNF.

    > Ryzyko ze moze, jest wystarczajace aby ryzyka nie podejmowac :)

    Wojciech B. by się z Tobą nie zgodził. Z PRL jesteś! Nie tkwij w latach
    90! ;-)

    > Taki sobie zysk, bo odpowiedzialnosc jest, a zysku ... z samego
    > trzymania nie ma :-)

    Nie myśl o tym, tylko przynoś kasę. Biorę za darmo każdą ilość. Nie bój
    się o mój zysk.

    > Wiec skoro juz doszlismy do tego ze "za darmo" to niechetnie powierzysz,
    > to za depozyty cos bank musi dac, za kredyty tez cos musi dac (w tej
    > nowej rzeczywistosci .. jeszcze nie u nas), i gdzie tu zarobek ...

    Co to za różnica czy chętnie czy niechętnie. Rzeczywistość jest taka, że
    musisz mieć konto.

    > Byc moze. Ja mialem "za darmo" i nadal bede mial "za darmo" ... wiec
    > podwyzki nie ma :-P

    Dla Ciebie nie ma. Ale już "kara" jakby większa, jak się z czymś tam
    spóźnisz.

    > Tak czy inaczej - sporo klientow moze odplynac.

    A czy fani Apple'a rezygnują z niego po kolejnych aferach?
    A czy fani KK przestają z niej korzystać, gdy staje się pełną pułapek kartą?
    A czy fani kart debetowych przestają korzystać z bankomatu na wieść o
    kolejnej fali skimmingu?

    itd. Ludzie nie są tak mobilni jakby się wydawało.