  • 1. Data: 2014-04-06 02:30:07
    Temat: Idea lokata - procentowa zawartość "drobnego druczku"
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Lokata Pro - opis produktu:
    http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/KP_pro_3003.pdf
    Objętościowo to chyba pół strony, licząc słowa - wielokrotnie więcej. Takiej
    proporcji
    jeszcze nie widziałem.
    Poza tym - czy ktoś mógłby to przetłumaczyć to na polski, bo się chyba
    pogubiłem. Np. gdyby
    ktoś zechciał złożyć wniosek i opłacić 8 kwietnia, to "nowe środki" jak
    byłyby określane
    przez bank?

    Arek

  • 2. Data: 2014-04-06 10:04:33
    Temat: Re: Idea lokata - procentowa zawarto?? "drobnego druczku"
    Od: S <a...@w...pl>

    Niestety mnie zrobili w jajko na tej lokacie. Założyłem, ustalili na
    3,3% i nie podnieśli. Z bełkotu banku zrozumiałem, iż to przez to, że
    korzystam z ping-ponga. Zakładając lokatę na 2000 stan lokat wynosił
    powiedzmy 10000zł wraz z ping-pongiem. Danego dnia, gdy bank sprawdził
    czy należy podnieść procent ping-pong zszedł, jak schodzi co dzień i
    stan lokat wyniósł powiedzmy 5000+2000 PRO + 5000 na ROR ping-pong.
    Efekt - PRO nie stało się nowymi środkami i zostało na 3,3. Chytrze.
    Sprawdzają nie stan środków w banku, ale kwotę lokat, co przy ping-pongu
    powoduje haczyk.

  • 3. Data: 2014-04-06 19:55:24
    Od: Darek <w...@w...net>

    On 14-04-06 10:04, S wrote:
    > Niestety mnie zrobili w jajko na tej lokacie.

    W takiej sytuacji zerwałbym lokatę i przerzucił środki do innego banku.
    welder

  • 4. Data: 2014-04-06 21:09:46
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-06 19:55, Darek pisze:

    > W takiej sytuacji zerwałbym lokatę i przerzucił środki do innego banku.
    > welder

    Sęk w tym, że zorientowałem się po 2 tygodniach od założenia. I zerwanie
    to strata odsetek za te dwa tygodnie.
    Druga sprawa to fakt, iż oferty banków coraz bardziej upodabniają się do
    siebie. Zwyczajnie - coraz trudniej przenieść gdzieś oszczędności. Bo
    jeśli nie Idea... albo od razu tzw. klony... to co proponujesz na 3,6%?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-04-06 22:10:33
    Od: Darek <w...@w...net>

    Bo
    > jeśli nie Idea... albo od razu tzw. klony... to co proponujesz na 3,6%?

    np. BGŻ Optima, 3,5% na KO (ale tylko nowe środki do 40 kpln, bodajże do
    17 czerwca). Była niedawno podobna promocja na nowe środki (3m) w
    Meritum (3,7%) - zredukowałem stan rachunku i czekam na powtórkę. Była
    też w Aliorze 4% na 2m (tu mi się udało - właśnie z Meritum poszły
    środki), już jej nie ma, ale może się pojawi za nie długo. Mając kilka
    rachunków w różnych bankach można coś trafić na nowe środki. Ja
    osobiście polecam Meritum (KO 3%) choć się teraz nie załapałem na promocję.
    welder

  • 6. Data: 2014-04-06 23:38:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Nastęny kwiatek:
    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-d
    la-profesjonalistow
    Tak wolno?
    A jeżeli w trakcie trwania lokaty nasz parlament z nudów dopisze
    kolejny zawód na listę zawodów zaufania - za przeproszeniem -
    publicznego i właściciel lokaty się załapie?

    Dlaczego nie mają ofert w zależności od koloru oczu? Lub od
    przynależności partyjnej?

    Arek

  • 7. Data: 2014-04-06 23:49:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" lhshfn$l3g$...@n...news.atman.pl

    > Dlaczego nie mają ofert w zależności od koloru oczu?
    > Lub od przynależności partyjnej?

    Za mało kolorów i mało partii -- przynajmniej tych wiodących. ;)
    Szybko by ludzie połapali się w tych różnicach międzypartyjnych ;)
    i pomysł by spalił na panewce. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-07 00:14:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dlaczego nie mają ofert w zależności od koloru oczu? Lub od
    > przynależności partyjnej?
    >
    > Arek

    no to trzeba szybko znaleźć ZZP i założyć na niego lokatę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-04-07 06:13:56
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-06 22:10, Darek pisze:
    > Bo
    >>

    > np. BGŻ Optima, 3,5% na KO (ale tylko nowe środki do 40 kpln, bodajże do
    > 17 czerwca).

    Mało niestety.

    Była niedawno podobna promocja na nowe środki (3m) w
    > Meritum (3,7%) - zredukowałem stan rachunku i czekam na powtórkę.

    Mam tam konto, też czekam, więc nie jest to alternatywa.

    Była
    > też w Aliorze 4% na 2m (tu mi się udało - właśnie z Meritum poszły
    > środki), już jej nie ma, ale może się pojawi za nie długo.

    Czyli też... było.

    Mając kilka
    > rachunków w różnych bankach można coś trafić na nowe środki. Ja
    > osobiście polecam Meritum (KO 3%) choć się teraz nie załapałem na promocję.
    > welder

    Mam, ale utrata 0,6% to zbyt dużo. Czyli sam widzisz, że właściwie nie
    ma alternatywy wobec klonów, jeśli ktoś chce 3,6%, co powoduje, iż
    trzeba się uodpornić na ich pomysły...

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-04-07 07:21:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 23:38:25 +0200, Arek napisał(a):
    > Nastęny kwiatek:
    > http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-d
    la-profesjonalistow
    > Tak wolno?

    I tak i nie - jak bank oglasza promocje dla studentow, dyskoteka wstep
    wolny dla kobiet, a basen ulgowe bilety dla dzieci - tak wolno, czy
    dyskryminacja ?

    > A jeżeli w trakcie trwania lokaty nasz parlament z nudów dopisze
    > kolejny zawód na listę zawodów zaufania - za przeproszeniem -
    > publicznego i właściciel lokaty się załapie?

    Sprawdzic regulamin.

    > Dlaczego nie mają ofert w zależności od koloru oczu? Lub od
    > przynależności partyjnej?

    Moze stwierdzili rowna ilosc blondynek, a niedobor pielegniarek :-)

    J.