  • 11. Data: 2014-04-09 21:43:32
    Temat: Re: Idea lokata - procentowa zawarto?? "drobnego druczku"
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lhr1nl$tdj$1@node2.news.atman.pl...
    > Niestety mnie zrobili w jajko na tej lokacie. Założyłem, ustalili na 3,3%
    > i nie podnieśli. Z bełkotu banku zrozumiałem, iż to przez to, że korzystam
    > z ping-ponga. Zakładając lokatę na 2000 stan lokat wynosił powiedzmy
    > 10000zł wraz z ping-pongiem. Danego dnia, gdy bank sprawdził czy należy
    > podnieść procent ping-pong zszedł, jak schodzi co dzień i stan lokat
    > wyniósł powiedzmy 5000+2000 PRO + 5000 na ROR ping-pong. Efekt - PRO nie
    > stało się nowymi środkami i zostało na 3,3. Chytrze. Sprawdzają nie stan
    > środków w banku, ale kwotę lokat, co przy ping-pongu powoduje haczyk.

    No to Cie wydymali. Czulem wszystkimi porami skory, ze ta ich lokata PRO to
    jakis kant, ale ten maly druczek" jest tak pogmatwany ze nie do konca
    wiedzialem o co chodzi. Teraz juz wiem. Ja bym zerwal dla zasady i pokazal
    im fakulca.

    Pzdr

  • 12. Data: 2014-04-14 14:52:47
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-04-06 02:30, Arek pisze:
    > Lokata Pro - opis produktu:
    > http://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/KP_pro_3003.pdf

    Coś chyba cienko przędą, bo podnieśli na 3,75%
    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokaty

  • 13. Data: 2014-04-14 16:49:05
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-14 14:52, wiatrak pisze:

    > Coś chyba cienko przędą, bo podnieśli na 3,75%
    > http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokaty

    Albo dużo ludzi nabrało się na ten drobny druczek (jak ja) i wylądowało
    na 3,3% z lokatą.

    --
    Pozdrawiam