  • 1. Data: 2014-04-03 21:59:28
    Temat: mBank (d. multibank) - oferta dla ciebie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jw.
    dostałem ofertę kredytu w ror BEZ prowizji z atrakcyjnym
    oprocentowaniem, wystarczyło tylko wejść w ofertę dla ciebie

    wypełniłem, dostałem akcept w kilka minut, przyszła umowa, a w niej:
    prowizja 55 zł i oprocentowanie w okolicy 16%!

    czy oni naprawdę myślą, że nikt tych umów przed akceptacją nie czyta?
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-04-03 22:08:44
    Temat: Re: mBank (d. multibank) - oferta dla ciebie
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-03 21:59, RobertS pisze:
> [...]
    > prowizja 55 zł i oprocentowanie w okolicy 16%!
    >
    > czy oni naprawdę myślą, że nikt tych umów przed akceptacją nie czyta?

    Jeśli się nie mylę to Ty jesteś pośrednikiem kredytowym. Robisz sobie
    reklamę, tak?

    --
    animka

  • 3. Data: 2014-04-03 22:13:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeśli się nie mylę to Ty jesteś pośrednikiem kredytowym. Robisz sobie
    > reklamę, tak?

    tym, że bank wprowadza w błąd? jaka to ma być dla mnie reklama?

    widziałaś reklamę, która krytykuje sprzedawany produkt?
    "kupujcie nasz proszek do prania, bo jest najgorszy" ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-04-03 22:17:49
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Niestety czasem kampanię przygotowują ludzie, którzy z Uniflow mają niewiele
    wspólnego i takie są efekty. Gdybyś tę ofertę zaakceptował to na 99,99% prowizji by
    nie było. Po prostu ktoś nie wyedytował wniosku w całości albo tylko dopisał skrypt
    zerujący prowizję na końcu.

  • 5. Data: 2014-04-03 22:25:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    nie było. Po prostu ktoś nie wyedytował wniosku w całości albo tylko dopisał skrypt

    no wiesz, jakoś nie mogłem się przekonać do tego, aby świadomie
    zaakceptować prowizję, która była zapisana w umowie, a później np.
    składać reklamację na to, że miało jej tam nie być

    ale szybkość reakcji (decyzja kredytowa) godna podziwu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-04-03 23:26:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-03 22:13, RobertS pisze:

    > tym, że bank wprowadza w błąd? jaka to ma być dla mnie reklama?

    To znaczy, że to nieprawda, że taka mała prowizja i oprocentowanie?
    Tak powinno być, ale z oszustami nikt nie wygra.

    > widziałaś reklamę, która krytykuje sprzedawany produkt?
    > "kupujcie nasz proszek do prania, bo jest najgorszy" ;-)

    Widzialam reklamę ksero na szyldzie. Brzydko, drogo i nieterminowo :-)
    Niezła ta reklama. Ja się nie zniechęcilam aczkolwiek ksero robię w
    swojej drukarce.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-04-03 23:47:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Konfabulator wrote:

> [...]
    > to na 99,99% prowizji by nie było. Po prostu ktoś nie wyedytował
    > wniosku w całości albo tylko dopisał skrypt zerujący prowizję na

    To klient ma to testowac za wlasne pieniadze?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2014-04-03 23:51:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

> [...]
    > składać reklamację na to, że miało jej tam nie być
    >
    > ale szybkość reakcji (decyzja kredytowa) godna podziwu

    Jak ci zalezało, to mogłes przekreslic te kwoty, dopisac, ze zgodnie z
    rozmowa telefoniczną i podpisac :)

  • 9. Data: 2014-04-04 00:01:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-03 22:25, RobertS pisze:

    > no wiesz, jakoś nie mogłem się przekonać do tego, aby świadomie

    A czas na odstąpienie od kredytu konsumenckiego Ci nie wystarcza ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2014-04-04 07:59:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak ci zalezało, to mogłes przekreslic te kwoty, dopisac, ze zgodnie z
    > rozmowa telefoniczną i podpisac :)

    nie było żadnej rozmowy tylko oferta w systemie, ale nie zależało mi,
    poza tym mogę spróbować jeszcze raz bo mam też konto w starym mBanku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS