  • Data: 2019-05-02 09:10:45
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 May 2019 15:13:15 +0200, Szymon napisał(a):
    > W dniu 2019-05-01 o 12:45, Q. pisze: wystarczy pilnować, żeby saldo nie
    przekroczyło 100kEUR (minus jakiś

    > Z ubezpieczeniem zazwyczaj jest tak, że gdy się płaci składki - wszystko
    > jest cacy. Gdy przychodzi do odszkodowania - bywa różnie.
    > Powiedzmy, że BFG znajdzie furtkę, by nie wypłacać. Pójdzie kampania,
    > jak w przypadku kredytów CHF "widziały gały co brały". Wzmocnią przekaz
    > jak za czasów Amber Gold "wszak 2-3x wyższe oprocentowanie powodowało,
    > że klient powinien wiedzieć, że to lipa"...

    no i podstawowe "to zarzad banku oklamywal i klientow i KNF".
    Poniekad to oklamywal, te 210 mln za "wartosc marki TaxCare" ...

    > Do tego Idea jest już na
    > liście ostrzeżeń KNF (też jak AG). No i zdaje się, że jakieś
    > aresztowania były w zarządzie w związku z Getbackiem...
    > I co zrobisz?

    Pytanie co oni zrobia ... jak rodacy przestana wierzyc w BFG.

    > W kraju, w którym prawo pisze się na kolanie, egzaminy gimnazjalne
    > będące przepustką do liceów nadzoruje straż pożarna i służba więzienna

    nie wie jak teraz, ale swego czasu wsrod policjantow byly popularne
    zaoczne studia pedagogiczne. Moze poszla fama, ze latwo zaliczyc.
    Mija 10 lat, i se okazuje, ze mamy multum dyplowanych pedagogow w
    razie potrzeby.

    A SW ... resocjalizacje to sie wlasnie na pedagogice studiuje ...

    > nie wiem czy dużo wywalczysz w sądzie. Warto ryzykować dla tego procenta
    > czy dwóch więcej?

    Warto i nie warto - jak nie dostaniesz tych 2% wiecej, to stracisz.
    A o te 2% tez trudno.

    J.