  • Data: 2019-05-03 01:53:40
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" qaf8sq$8ko$...@n...news.atman.pl...

    > czy uczeń może mieć wodę na egzaminie?

    Nie? -- aby nie lać wody... ;)

    > Ciekawe jak poradziliby sobie z maturą ustną, gdzie komisja musi ocenić wypowiedź
    ucznia.

    W mojej szkole na maturalnym egzaminie z angielskiego bywał
    (oczywiście razem z innymi nauczycielami) nauczyciel matematyki,
    który od czasu do czasu zauważał, że ani trochę nie zna angielskiego...
    Oceniał (jak sam wyjaśniał) pewność siebie ucznia, płynność wypowiedzi itp... ;)

    > Raczej stanowią precedens. Czy się przydadzą? Nie sądzę. Ale jeśli można wywinąć
    taki numer, to można też z Ideą-BFG pokombinować.

    Nie łatwiej utwierdzić władzę i rozbroić LCzarneckiego
    w ciągu kolejnych lat kolejnej kadencji parlamentu?...

    IMO teraz jest zły moment na PiSowskie rozbrajanie
    kogoś takiego, jak LCzarnecki... Ale może mylę się
    straszliwie...

    > Raczej chodzi o to, że w przypadku walut oprocentowanie nie jest priorytetem. Liczą
    się inne aspekty (np. darmowe przelewy, karta
    > wielowalutowa itd.). Sądzę, że dla coraz większej grupy Kowalskich podobnie zaczyna
    się dziać przy PLN.

    Darmowe przelewy w pln? Chyba wszędzie są darmowe, coraz częściej w całej UE...

    --