  • Data: 2019-04-30 18:05:51
    Temat: Re: Idea Bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-30 o 15:12, RobertS pisze:

    >Na Interii wyczytałem: "Wszystkie wskaźniki są na odpowiednich
    >poziomach, odbudowane zostały bufory płynnościowe - poinformował
    >prezes Idea Banku Jerzy Pruski na konferencji podsumowującej wyniki
    >banku za 2018 rok."

    >"Z punktu widzenia płynnościowego, po kryzysie z listopada zeszłego
    >roku, mamy bezpieczną pozycję - powiedział prezes Pruski."
    >-----------

    >Odbudowane? Najwyraźniej mieli problem z płynnością, a - wydaje mi
    >się - to już preludium do kłopotów z odzyskaniem środków przez
    >klientów. Jeśli

    Pozyczyli w listopadzie 1mld z NBP ... tylko wiesz - kazdy bank moze
    miec problem z plynnoscia, jesli klienci zaczna masowo wycofywac
    depozyty.

    Kredyt splacili w styczniu ... no ale musieli zrobic lokaty na 3.9%
    :-)

    >do tego dodać 1,9 mld strat na taki mały bank to trzymam się z
    >daleka.

    Straty moga byc bardzo istotne, bo bank stracil wymagany kapital
    wlasny.

    Ale ... ze bank niezbyt duzy, to BFG wydoli, wiec czego tu sie bac
    :-)

    J.