eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO - pad, czy mnie olewają? › Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 17:20:54 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c5ri0b$i41$1@news.onet.pl>
    References: <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1082215243 18561 217.173.163.135 (17 Apr 2004 15:20:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2004 15:20:43 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294887
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.04.17.15.15.07.339384@gazeta.pl...

    > kasie PKO. Akurat to robiłem tak już wcześniej i wtedy
    > pieniądze były na koncie gdy wróciłem z banku do domu.

    Miałeś szczęście. Ja bym obstawiał, że dotrze w poniedziałek.

    > nie dostałem żadnych pieniędzy. Próbowałem dowiedzieć się
    > czegoś w banku - ale tu doświadczyłem legendarnego podejścia
    > do klienta PKO - czyli przegoniono mnie przez 3 okienka aby
    > w końcu stwierdzić "Inteligo - spierdalaj" (oczywiście to
    > jest streszczene przesłania...)

    I słusznie. Placówki PKO BP nie prowadzą obsługi kont inteligo.

    > Jak wróciłem do domu to się okazało że pieniędzy "wczorajszych"
    > na koncie nie ma,

    No, i całkowicie normalne.

    > ale jest mniejsza kwota której też nie
    > mogłem pobrać, żadnych blokad, karta aktywna... pinu też
    > na 100% procent nie pomyliłem.

    Zadzwoń.

    > Oczywiście na infolinie sie dodzwonić nie mogę (a miała
    > być 24/7) - i mam pytanie: co dalej robić?

    I jest czynna 24/7. Ba, teraz sprawdzałem i dodzwoniłem się bez problemu.

    > Blokować karte?

    ???

    > Zmienić pin? (właściwie tylko tyle moge
    > teraz zrobić)...

    ??????????????????????????

    PO CO ??????

    Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy karta elektroniczna zwyczajnie
    zawiodła ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1