eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!
    news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: 26 Feb 2002 08:50:36 +0100
    Organization: private
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@t...net.pl>
    References: <qTFe8.135771$V52.1397056@news.chello.at>
    Reply-To: Grzegorz Dabrowski <g...@t...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014709836 27925 192.168.240.245 (26 Feb 2002 07:50:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Feb 2002 07:50:36 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.53bis) Personal
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 26 Feb 2002 07:49:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 26 Feb 2002 07:49:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 26 Feb 2002 07:49:31 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 26 Feb 2002 07:49:31 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:166267
    [ ukryj nagłówki ]

    calcium300mg napisal:

    > No ale jaki tu jest sens: klient zglasza reklamacje, ze nie dokonywal
    > transakcji na 10 tys. zlotych. Bank zwraca sie do Visy - która nie odpowiada
    > w ciagu 30 dni. I co ma zrobic bank? Oddac pieniadze klienowi, a samemu
    > czekac na odpowiedz?

    Oczywiscie i tak sie dzieje w jednym ze znanych mi bankow na podstawie
    nastepujacego zapisu w karcianym regulaminie:
    "Po wstepnym rozpatrzeniu reklamacji bank moze dokonac uznania rachunku
    kwota reklamowanej transakcji wraz z pobrana od niej prowizja.
    Jezeli po zakonczeniu postepowania reklamacyjnego reklamacja
    posiadacza karty nie zostala w calosci lub w czesci uwzgledniona, bank
    ma prawo do obciazenia rachunku kwota nie uznanej reklamacji oraz
    kwota naleznych oplat i prowizji."

    > Wedlug mnie to zbyt duze pole do naduzyc...

    W kontaktach ze stalymi i sprawdzonymi klientami bank moze miec inne
    zdanie na ten temat.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1