eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Data: 2002-02-26 07:50:36
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    calcium300mg napisal:

    > No ale jaki tu jest sens: klient zglasza reklamacje, ze nie dokonywal
    > transakcji na 10 tys. zlotych. Bank zwraca sie do Visy - która nie odpowiada
    > w ciagu 30 dni. I co ma zrobic bank? Oddac pieniadze klienowi, a samemu
    > czekac na odpowiedz?

    Oczywiscie i tak sie dzieje w jednym ze znanych mi bankow na podstawie
    nastepujacego zapisu w karcianym regulaminie:
    "Po wstepnym rozpatrzeniu reklamacji bank moze dokonac uznania rachunku
    kwota reklamowanej transakcji wraz z pobrana od niej prowizja.
    Jezeli po zakonczeniu postepowania reklamacyjnego reklamacja
    posiadacza karty nie zostala w calosci lub w czesci uwzgledniona, bank
    ma prawo do obciazenia rachunku kwota nie uznanej reklamacji oraz
    kwota naleznych oplat i prowizji."

    > Wedlug mnie to zbyt duze pole do naduzyc...

    W kontaktach ze stalymi i sprawdzonymi klientami bank moze miec inne
    zdanie na ten temat.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1