  • 1. Data: 2002-02-24 20:51:37
    Temat: INTELIGO
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Jest to najgorszy bank internetowy jaki kiedykolwiek spotkalem(mam rowniez
    konto w mBanku i PKO)
    Od 1 miesiace udowadniaja mi ze pobralem pieniadze z bankomatu (chodzi o 450
    PLN)choc bankomat ich nie wyplacil (PKO BP)
    Jako ze mam znajomego w oddziale placowki pod ktora podlega ten bankomat
    wiem ze jest nadwyzszka tych pieniedzy ,czyli sa:). Ale zeby je oddzyskac
    moj bank musi sie do nich zwrocic. Jak na razie po kilkunastu telefonach do
    biura obslugi klienta zostalem poinformowany o (za kazdym razem rozmawiajac
    z inna osoba); ze za skladanie falszywych zeznan grozi mi kara 15 PLN oraz o
    tym ze ktos do mnie zadzwoni. Nikogo nie interesuje to ze sa to moje
    pieniadze (dla mnie calkiem spore).
    Zostaje mi jedynie zlozenie skargi do nadzoru bankowego co niebawem
    uczyniem. Ale z taka niekompetencja i amotorstwem to w zyciu sie jeszcze nie
    spotkalem dlatego odradzam kazdemu ten bank!

  • 2. Data: 2002-02-24 20:54:15
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Ja bym poczekal z oskarzeniami. Moze sie okazac ze to wina np bankomatu.
    Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
    koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie
    wyplacilem rzadana sume.

  • 3. Data: 2002-02-24 21:11:01
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Wiesz wina bankomatu to nie jest bo pieniadze na koncie i w bankomacie byly.
    Wyswietlil sie napis "Twoj bank nie zezwala na pobranie tych pieniedzy" Visa
    z mBanku dzialala. Ale mnie wkurza i ch podejscie do sprawy i to w jaki
    sposob oni to ze mna zalatwiaja slac pod my adresem ze za skladanie
    falszywych zeznan zaplace 15 PLN

  • 4. Data: 2002-02-24 21:15:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
    > koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie

    no ale tutaj mamy doczynienia z inna rzecza.
    Ja mialem juz np problem kiedys - chcialem wyplacic - dobrze ze malo - kase
    z bankomatu Pekao SA karta Fortisa. Banomat nie wyplacil, kwota zablokowana
    ale po tygodniu zwrocilo.
    Tutaj jest tak -ze pobralo, kasy nie dostal - w PKO BP jest nadwyzka - ale z
    Inteligo nikt nie chce tego wyjasnic - bo oni maja w systemie ze pobralo -
    znaczy sie nawet nie zadzwonili - mimo kilkakrotnych monitow...
    Banki sa (ogolnie) fajne jak sie nic nie psuje - jak sie wlasnie pospuje
    cos - wtedy dopiero widac co sa warte.
    Gdyby to zalatwili od reki - ze zadzswonimy, sprawdzimy - mieliby bardzo
    wiernego klienta - teraz trzeba liczyc ilu zniecheci :))

    A o swoje walcz!

  • 5. Data: 2002-02-24 21:18:59
    Od: "minik" <m...@n...org>

    A pomiedzy bankiem i bankomatem kto posredniczy? Jakies centrum autoryzacji?

  • 6. Data: 2002-02-24 21:43:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A pomiedzy bankiem i bankomatem kto posredniczy? Jakies centrum
    autoryzacji?

    No w tym wypadku kasa zostala zdjeta z konta, ale on jej nie dostal do reki.
    A w sumie nie rozumiem dlaczego Inteligo tak a nie inaczej sie zachowalo (te
    15 zl)...

  • 7. Data: 2002-02-24 22:37:51
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    reki.
    > A w sumie nie rozumiem dlaczego Inteligo tak a nie inaczej sie zachowalo

    Ja myślałem, że za składanie fałszywych zeznań (no i to jeszcze w celu
    wyłudzenia kasy...) to się idzie do pierdla, a nie płaci 15 złotych :)))
    W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
    pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...

  • 8. Data: 2002-02-24 22:47:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
    > pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...

    No tak - ale przyznaj, ze to za bardzo nie zacheca do korzystania z uslug
    takiego banku.
    A co za problem zadzwonic do wlasciciela bankomatu i sie zapytac czy
    nadwyzka jest czy jej nie ma?
    Dla banku to nie pieniadze - ale dla klienta juz tak.
    I co gdyby chodzilo o 3000 ? :)

  • 9. Data: 2002-02-24 22:47:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W takim przypadku trzeba tylko złożyć reklamację i czekać... Z tego co
    > pamiętam, to taka VISA ma zastrzeżone na odpowiedź pół roku...

    Eh, tak to z ta pamiecia bywa ;). VISA moze sobie odpowiadac bankowi po 6
    m-cach, ale bank klientowi ma odpowiedziec w ciagu 30 dni. Jesli nie odpowie
    w tym terminie, klient kieruje sprawe do Arbitra Bankowego :).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 10. Data: 2002-02-24 23:04:32
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > nadwyzka jest czy jej nie ma?
    > Dla banku to nie pieniadze - ale dla klienta juz tak.

    Nie jestem pewien - ale wydaje mi się, że rozpatrywaniem tego typu
    reklamacji zajmuje się VISA - czyli nic nie da niestety zadzwonienie do
    właściciela bankomatu...
    Poza tym - przeglądam właśnie ichnią toip - i nie ma tam nigdzie tych 15
    złotych... Często jest to po prostu opłata za "złożenie nieuzasadnionej
    reklamacji" - a nie jak pisał kolega za "składanie fałszywych zeznań" - tyle
    że jej nie widzę...