  • Data: 2002-03-04 11:06:58
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:kbqn7u8t93qato7r7uueprfuuvn68nd80o@4ax.com...

    > Nadal nie uwazam, ze bank powinien byc zobowiazany do calkowitego
    > rozpatrzenia reklamacji w najwyzej miesiac. Ale niestety ciagle nie
    > widze podstawy prawnej, ktora by banki do tego zobowiazywala.
    [...]
    > I pozostaje pytanie czy w te 30 dni bank musi dac ostatecna decyzje
    > czy tylko jakakolwiek odpowiedz
    > --

    Oto co na ten temat mowi nasz Arbiter Bankowy Pani Katarzyna Marczynska
    <cite>
    Jezeli przez miesiac klient nie doczeka sie
    rozstrzygniecia sprawy, to bedzie mogl zwrocic sie do
    arbitra. Zasada ta dzialac bedzie mobilizujaco na banki.
    Pewna presja bedzie takze to, ze bede wzywala banki do udzielenia
    odpowiedzi na wnioski i przedstawienia wszystkich dokumentow,
    na podstawie ktorych podejmowaly decyzje. Nie mam oczywiscie
    zadnych instrumentow, by zmusic banki do tego, wierze
    jednak, ze nie beda sie one od tego uchylaly. Nie lezy to
    w ich interesie.
    <cite>
    [Podziekowania dla GD za podeslanie wywiadu :)]

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza