eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO › Re: INTELIGO
  • Data: 2002-02-24 23:04:32
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:Q3ee8.101913$V52.1090862@news.chello.at...
    > No tak - ale przyznaj, ze to za bardzo nie zacheca do korzystania z uslug
    > takiego banku.
    > A co za problem zadzwonic do wlasciciela bankomatu i sie zapytac czy
    > nadwyzka jest czy jej nie ma?
    > Dla banku to nie pieniadze - ale dla klienta juz tak.
    > I co gdyby chodzilo o 3000 ? :)

    Nie jestem pewien - ale wydaje mi się, że rozpatrywaniem tego typu
    reklamacji zajmuje się VISA - czyli nic nie da niestety zadzwonienie do
    właściciela bankomatu...
    Poza tym - przeglądam właśnie ichnią toip - i nie ma tam nigdzie tych 15
    złotych... Często jest to po prostu opłata za "złożenie nieuzasadnionej
    reklamacji" - a nie jak pisał kolega za "składanie fałszywych zeznań" - tyle
    że jej nie widzę...




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1