  • 11. Data: 2005-04-26 10:17:31
    Temat: Re: ING oszukuje?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Rozumiem, ze karta ma 3% prowizje za wyplate z zagranicznych bankomatow
    > (Podroznik?) i stad te 10,42 prowizji...

    Podróżnika mam, ale on jest Maestro.
    To była wypłata VE do konta "student" mojej żony, ale w ING dla wszystkich
    kart jest 3% bez minimum. Żona często wypłaca małe kwoty za granicą i
    dlatego założyła konto w ING.
    Zastanawiam się jednak czy nie lepsze byłoby konto w Fortisie?

  • 12. Data: 2005-04-26 11:29:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Slawek Kos said the following On 2005-04-26 12:01:
    > [...]
    > >
    > Przecież napisał że VE.

    Czyli nie Podroznik, co nie zmienia faktu ze 3% prowizji pobieraja...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2005-04-26 14:43:54
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > To była wypłata VE do konta "student" mojej żony, ale w ING dla wszystkich
    > kart jest 3% bez minimum. Żona często wypłaca małe kwoty za granicą i
    > dlatego założyła konto w ING.

    Nie dla wszystkich. Nacialem sie z karta Maestro wydawana do rachunku
    w Euro - tam wyplata zagraniczana jest min. 7 zl (przeliczaja na EUR
    oczywiscie wg kursu dnia).

    Pozostale istotnie 3% bez minimum - idealna karta kiedy brakuje mi tuz
    przed wyjazdem 100 CZK na sniadanie w ulubionej knajpce w Czechach :-)

    --
    Pozdrowionka,
    Wilczek

  • 14. Data: 2005-04-27 08:14:38
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Trochę odchodząc od tematu to w piątek wziołem Maestro Podróżnika 120000 i
    > 20000 BYR w grodnie i teraz z niecierpliwością czekam na rozliczenie.
    > Narazie jest blokada na 220 PLN.

    No to tak brzydko odpowiem sam sobie:
    120 000 BYR -> 182,81 PLN + 5,48 PLN prowizji
    20 000 BYR -> 30,48 PLN + 0,91 prowizji
    Data księgowania 26-04-2005