  • 1. Data: 2005-04-25 17:15:07
    Temat: Przelew po zamknieciu rachunku w VW
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zdawalo mi sie ze ktos pisal, ze po zamknieciu rachunku w VW dostal
    przelew na wskazany rachunek o tresci ~"zamkniecie rachunku".
    Ja dostalem tresc "a.w.u. 11402004 ELX".

    BTW: wysylka poleconego z tokenem bez karty 20.04. Przelew 25.04.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 2. Data: 2005-04-25 17:28:43
    Temat: Re: Przelew po zamknieciu rachunku w VW
    Od: "anii" <a...@k...com>

    > BTW: wysylka poleconego z tokenem bez karty 20.04. Przelew 25.04.

    Kto szybko robi ten głupio robi. Tera token za 1PLN

    .

  • 3. Data: 2005-04-25 17:58:53
    Od: "hmm" <m...@p...onet.pl>

    Ja wysłalem 14.04 poleconym i do teraz nie mam zamknietego rachunku :((
    List zawieral token a karta zastrzezona 10.04

  • 4. Data: 2005-04-25 18:29:50
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

    > Kto szybko robi ten głupio robi. Tera token za 1PLN

    Dzięki tym co te tokeny szybko wysłali i zamknęli rachunki masz ten token za
    1 zł. Inaczej nie zrobiliby tej " promocji".

    pzdr.
    j.

  • 5. Data: 2005-04-25 18:37:57
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    WAM wrote:

    > Zdawalo mi sie ze ktos pisal, ze po zamknieciu rachunku w VW dostal
    > przelew na wskazany rachunek o tresci ~"zamkniecie rachunku".
    > Ja dostalem tresc "a.w.u. 11402004 ELX".

    hehe skoro już takie pierdółki rozbieramy na czynniki pierwsze to ja
    dostałem z tytułem "likwidacja konta"

    trainer

  • 6. Data: 2005-04-25 19:09:48
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "anii" <a...@k...com> napisał w wiadomości

    > Kto szybko robi ten głupio robi. Tera token za 1PLN

    głupio? Zamykam rachunek ktory by mnie kosztował 5 pln, otwieram w lukasie i
    mam konto + token za 0 pln (nawet jak bym miał konto plus to bym zapłacił za
    token 1 pln).

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 7. Data: 2005-04-25 19:31:37
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 19:28:43 +0200, "anii" <a...@k...com>
    napisał(a):

    >Kto szybko robi ten głupio robi. Tera token za 1PLN

    No wlasnie tak sie zastanawialem dzisiaj, i nie wdajac sie w szczegoly
    prawne, na ktorych sie malo znam, to odnosze wrazenie, ze t e r a to
    jest nadal za pieniadze gdy tyczy tylko Plusa, a nie za jeden zlotek.
    Bo za zlotek to bedzie od 1. maja.

    Ja w kazdym razie napisalem ze chce przepisania tokena dopiero
    po 1. maja. :-) Bo i tak musze za maj bulic za e-direct, wiec w
    pismie wymawiajacym sprecyzowalem daty.

    --
    Adek

  • 8. Data: 2005-04-25 19:50:03
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Arti* napisał:

    > głupio? Zamykam rachunek ktory by mnie kosztował 5 pln, otwieram w
    > lukasie i mam konto + token za 0 pln (nawet jak bym miał konto plus to
    > bym zapłacił za token 1 pln).

    Prowadzenie e-konta w Lukasie jest za darmo, za to token kosztuje 36
    PLN/rok. Chyba, że piszesz o e-konto pro - lecz tam trzeba mieć 2k PLN
    netto miesięcznego wpływu + 5k PLN na lokacie/rachunku żeby prowadzenie
    było w pełni za darmo.

    Gree

  • 9. Data: 2005-04-25 20:27:46
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Gree" <g...@T...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PLN/rok. Chyba, że piszesz o e-konto pro - lecz tam trzeba mieć 2k PLN
    > netto miesięcznego wpływu + 5k PLN na lokacie/rachunku żeby prowadzenie

    Mam konto pro i jak juz pisalem 0 pln - w vw nie miało to wpływu, wiec bank
    mowi sie trudno. Dodatkowo jak juz kiedyś pisałem nieraz wypłacam po np 50
    pln i szkoda mi było płacić te 1,5 (raz na jakiś czas chce wypłacić mniej by
    za duzo nie wydawać :)). W luksaie nawet jak mialbym płacić 7 pln to i tak
    mi to tak bardzo nie przeszkadza - w bankomatach euroonetu za free (to że
    mam oddział 200 m od domu też jest plusem).
    Kiedyś miałem w citi i teraz troche żaluje że zrezygnowałem - byłem z tego
    banku bardzo zadowoleny.
    Jak narazie poprobuje z lukasem - jak bedzie bee to wroce chyba do citi

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 10. Data: 2005-04-26 18:56:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 25 Apr 2005 19:28:43 +0200, "anii" <a...@k...com> wrote:

    >Kto szybko robi ten głupio robi. Tera token za 1PLN
    Nie korzystalem z plus konta :)

    WAM