  • 1. Data: 2008-09-02 13:53:01
    Temat: ING eLokata 8%
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ile można założyć tych lokat 3M przez net?

  • 2. Data: 2008-09-02 14:45:42
    Temat: Re: ING eLokata 8%
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Ile można założyć tych lokat 3M przez net?

    Ja założyłem bez problemu dwie.
    Podobno nie ma ograniczeń.
    Min. wpłata 1000 zł.

  • 3. Data: 2008-09-02 18:29:23
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tompod@" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Ile można założyć tych lokat 3M przez net?

    Ja założyłem bez problemu dwie.
    Podobno nie ma ograniczeń.
    Min. wpłata 1000 zł.

    Te 8% jest jakos gwarantowane czy to tylko marketing?

  • 4. Data: 2008-09-02 19:45:05
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik tompod@ napisał:

    > Ja założyłem bez problemu dwie.

    Ty tylko wypełniłeś wniosek o założenie lokaty.
    Ile dni czekałeś, do pojawienia się lokaty się w necie?.
    Podobno założenie lokaty robią 'ręcznie' i trwa to do 3 dni roboczych (
    infolinia).
    Jeżeli już masz lokatę w necie to z jaką datą się pojawiła - data
    wniosku czy data założenia przez bank

    --
    boguś

  • 5. Data: 2008-09-02 19:54:47
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > Jeżeli już masz lokatę w necie to z jaką datą się pojawiła - data wniosku
    > czy data założenia przez bank

    Z datą założenia przez bank - w moim przypadku był to poniedziałek (wniosek
    w sobotę).
    K.

  • 6. Data: 2008-09-03 06:17:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Sep 2008 07:45:42 -0700, tompod@ napisał(a):

    > Ja założyłem bez problemu dwie.

    Ale uwaga: jeśli środki pochodzą z OKO, to jest to traktowane jako
    wypłata.

  • 7. Data: 2008-09-03 06:19:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Sep 2008 21:45:05 +0200, Boguś napisał(a):

> [...]
    > infolinia).
    > Jeżeli już masz lokatę w necie to z jaką datą się pojawiła - data

    W moim wypadku trwało to 15 minut (dzień roboczy godz. około 15-ej)

  • 8. Data: 2008-09-03 06:57:31
    Od: "K" <f...@g...pl>

    > Ale uwaga: jeśli środki pochodzą z OKO, to jest to traktowane jako
    > wypłata.

    Potwierdzam.
    Należy tez zwrócić uwagę, że "miesiąc" nie jest miesiacem kalendarzowym lecz
    zaczyna sie zawsze w tym samym dniu (bodajże 29). Ma to znaczenie dla
    obliczenia ewentualnej karnej prowizji za wypłatę z OKO.
    K.

  • 9. Data: 2008-09-03 12:00:53
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    > Ale uwaga: jeśli środki pochodzą z OKO, to jest to traktowane jako
    > wypłata.

    Czyli że druga i każda następna lokata zakładana w tym samym miesiącu
    rozliczeniowym to koszt 10pln?
    Otwierając dziś OKO w ING zapytałem panienkę, "czy założenie lokaty jest
    traktowane jako wypłata z OKO?" Odpowiedź oczywiście: "Nie"

    pzdr
    Zyga

  • 10. Data: 2008-09-03 14:19:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2008 14:00:53 +0200, Zyga napisał(a):

> [...]
    > Otwierając dziś OKO w ING zapytałem panienkę, "czy założenie lokaty jest
    > traktowane jako wypłata z OKO?" Odpowiedź oczywiście: "Nie"

    Więc infolinia ma na ten temat inne zdanie. I wiem ,że dawno
    temu popełniłem ten błąd i umoczyłem 10 PLN. Więc jeśli się nic nie
    zmieniło to raczej infolinia ma rację.