  • 1. Data: 2008-09-02 09:45:37
    Temat: Visa Kaufland - Eurobankowa kopia Visa Moneypl.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wlasnie zobaczylem na ich stronie.
    zwolnienie z oplat w drugim roku za 3 transakcje miesiecznie.
    Inaczej oplata 5 zl za dany miesiac

    Te same warunki dla karty dodatkowej.
    GP 56 dni.

    Tylko przelewow brak.....

  • 2. Data: 2008-09-03 23:27:35
    Temat: Re: Visa Kaufland - Eurobankowa kopia Visa Moneypl.
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
    > Wlasnie zobaczylem na ich stronie.
    > zwolnienie z oplat w drugim roku za 3 transakcje miesiecznie.
> [...]

    No i piknie, tylko na czym polega kobrandowość kauflandowa ;-) tej
    karty? AFAIK Kaufland nie ma programu lojalnościowego, żeby jakieś
    bzdetne punkty zbierać. Czy może jakaś zniżka - jak na Visa Rossmann?

    Przemek

  • 3. Data: 2008-09-04 06:10:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 01:27, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > No i piknie, tylko na czym polega kobrandowość kauflandowa ;-) tej
    > karty?  AFAIK Kaufland nie ma programu lojalnościowego, żeby jakieś
    > bzdetne punkty zbierać. Czy może jakaś zniżka - jak na Visa Rossmann?

    Na stronach Kauflandu nic niwe ma.

    Jesli (a sadze, ze tak bedzie), mozna nabywac karte bezposrednio w
    Eurobanku, to sam Kaufland jest dodatkowym bonusem, dla kupujacych tam
    - podobnie, jak w Nordei, jedyna mozliwoscia na KK nieblozona
    obowiazkowymi ubezpieczeniami jest KK Boni czy Bomi.

  • 4. Data: 2008-09-04 18:13:59
    Od: Mentos <m...@p...internetdsl.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Tylko przelewow brak.....

    A karta jest wypuk?a czy p?aska ??
    Jak wygla;da podgla;d kart kredytowych eurobanku w necie ??

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 5. Data: 2008-09-04 18:18:50
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    Na razie Eurobank nie jest w stanie powiedziec jak wyglada program rabatowy
    w Kauflandzie. I infolinia odeslala mnie do partnera - Kauflandu. Napisalem
    sobie do nich, a Kauf na to:

    Uprzejmie informujemy, ze firma Kaufland nie posiada szczególowych danych
    dot. ewentualnych rabatów zwiazanych z dokonywaniem platnosci karta
    Kaufland Eurobank. Prosimy o kontakt w sprawie z Centrum Obslugi Klienta
    Eurobank.

    --------------------
    Uwielbiam tego typu produkty :-)) Nie ma to jak profesjonalizm.

  • 6. Data: 2008-09-04 18:43:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mentos pisze:

    > A karta jest wypuk?a czy p?aska ??

    Sadzac z wizerunku na stronie - sadze, ze plaska (identycznie wyglada
    ich debetowa)

    > Jak wygla;da podgla;d kart kredytowych eurobanku w necie ??

    Ktos kiedys pisal, ze nienajgorszy - blokady chyba z opoznieniem.

    Konto ma podglad OK, ale nie mam tam KK.

  • 7. Data: 2008-09-04 21:49:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Na stronach Kauflandu nic niwe ma.

    Stąd moje pytanie.

    > Jesli (a sadze, ze tak bedzie), mozna nabywac karte bezposrednio w
    > Eurobanku, to sam Kaufland jest dodatkowym bonusem, dla kupujacych

    Bonusem - w jakim sensie?

    > tam - podobnie, jak w Nordei, jedyna mozliwoscia na KK nieblozona
    > obowiazkowymi ubezpieczeniami jest KK Boni czy Bomi.

    Przecież karty Eurobanku nie są obciążone obowiązkowymi ubezpieczeniami
    (chyba, że źle rozumiem TOiP), więc nie rozumiem Twojego porównania...

    Przemek

  • 8. Data: 2008-09-05 03:42:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przemysław Kowalik pisze:

> [...]
    >
    > Przecież karty Eurobanku nie są obciążone obowiązkowymi ubezpieczeniami
    > (chyba, że źle rozumiem TOiP), więc nie rozumiem Twojego porównania...

    Chodzilo mi o to, ze mozna wybrac karte partnerska nie ze wzgledu na
    bonusy w sieci, a inne walory samej karty.
    W Nordei brak ubezpieczen, w Eurobanku - zwolnienie z oplat za nieduza
    liczbe transakcji.