  • 1. Data: 2008-09-02 10:21:58
    Temat: podwyzka - hipoteka
    Od: JB <j...@o...pl>

    Kolejna juz w tym roku podwyzka stóp procentowych (hipoteka PKOBP pln)
    skłania mnie coraz bardziej do stwierdzenia ... głupi ci co pozostali
    w naszym "wspaniałym" kraju. Pomijając fakt że jesteśmy "elitarnym
    rynkiem zbytu" tylko dla sprzedających - płacimy za więszość produktów
    więcej niż nasi sąsiedzi z europy zachodniej - to jeszcze sami sobie
    polityką finansową przkonujemy rodaków do wyjazdu. Kolejne sugestie
    dotyczące podwyżek cen prądu, gazu .... spowodują kolejne doadtkowe
    punkciki w comiesięcznych zobowiązaniach wobec banków, nawet w tak
    bezpiecznej działce kredytów hipotecznych.

    Gdzieś musiałem sie sie ...
    Dzieki

  • 2. Data: 2008-09-02 13:25:09
    Temat: Re: podwyzka - hipoteka
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Sep 2008 03:21:58 -0700 (PDT), w
    <d...@d...go
    oglegroups.com>, JB
    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > rynkiem zbytu" tylko dla sprzedających - płacimy za więszość produktów
    > więcej niż nasi sąsiedzi z europy zachodniej

    Jelenie kupują, to po co obniżać ceny?

  • 3. Data: 2008-09-02 16:12:11
    Od: buraxta <b...@g...com>

    JB wrote:
    > Kolejna juz w tym roku podwyzka stóp procentowych (hipoteka PKOBP pln)
    > skłania mnie coraz bardziej do stwierdzenia ... głupi ci co pozostali
    > w naszym "wspaniałym" kraju.

    Co ty bredzisz człowieku - przecież RPP nie podniosła stóp procentowych?

    --
    // \\
    // // // http://gnu.univ.gda.pl/~buraxta \\ \\ \\