  • 11. Data: 2008-09-03 21:42:51
    Temat: Re: ING eLokata 8%
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 3 Sep 2008 14:00:53 +0200, Zyga napisał(a):

    > Czyli że druga i każda następna lokata zakładana w tym samym miesiącu
    > rozliczeniowym to koszt 10pln?
    > Otwierając dziś OKO w ING zapytałem panienkę, "czy założenie lokaty jest
    > traktowane jako wypłata z OKO?" Odpowiedź oczywiście: "Nie"

    Jest to możliwe.
    Wczoraj wieczorem zleciłem założenie dwóch lokat i na koncie OKO
    specjalnie zostawiłem sobie 10 zł na ewentualną opłatę.
    Dzisiaj wieczorem sprawdzałem, lokaty są założone, a na OK-u w dalszym
    ciągu leży nieruszone 10 zł.
    Chyba, że może jeszcze tę opłatę pobiorą później?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2008-09-04 06:18:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 03 Sep 2008 23:42:51 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > ciągu leży nieruszone 10 zł.
    > Chyba, że może jeszcze tę opłatę pobiorą później?

    Jeśli pobiora, to zamelduj na grupie.

  • 13. Data: 2008-09-04 07:51:04
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 03.09.2008 Zyga <z...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > Otwierając dziś OKO w ING zapytałem panienkę, "czy założenie lokaty jest
    > traktowane jako wypłata z OKO?" Odpowiedź oczywiście: "Nie"

    U mnie panienka powiedziała, że tak. Ale da się oczywiście wypłacić
    całość przeznaczoną na lokaty za jednym razem i potem dzielić to na
    kilka lokat.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp
    Najnowsza wyprawa - http://wyprawa.vox.com

  • 14. Data: 2008-09-04 08:57:47
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Chyba, że może jeszcze tę opłatę pobiorą później?

    Ostatniego dnia miesiąca pobierają opłaty

  • 15. Data: 2008-09-04 08:58:38
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli że druga i każda następna lokata zakładana w tym samym miesiącu
    > rozliczeniowym to koszt 10pln?

    To przelej całość z OKO na ROR i sobie zrób mnóstwo e-lokat za darmo

  • 16. Data: 2008-09-04 11:30:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 10:58:38 +0200, lwh napisał(a):

    > To przelej całość z OKO na ROR i sobie zrób mnóstwo e-lokat za darmo

    Niektórzy nie maja ROR w ING.

    A propos:

    Czy można założyć Direct bez debetówki, czy trzeba dopiero później
    rezygnować?

  • 17. Data: 2008-09-04 11:53:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.09.2008 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:
    > Ile można założyć tych lokat 3M przez net?

    A gdzie jest napisane, że ona ma 8%? Na stronie banku w ogóle ani słowa o
    tym
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 18. Data: 2008-09-04 11:55:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

  • 19. Data: 2008-09-04 12:03:27
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:

    > A gdzie jest napisane, że ona ma 8%? Na stronie banku w ogóle ani słowa o
    > tym
    MA 8% w skali roku wiec na trzy m-ce 2% minus belka. Na stronce już coś
    piszą

  • 20. Data: 2008-09-04 12:31:48
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    .
    > A gdzie jest napisane, że ona ma 8%? Na stronie banku w ogóle ani słowa o
    > tym

    W regulaminie, który trzeba zaakceptować przed założeniem
    8% w stosunku rocznym, 0 przy przedterminowym zerwaniu