  • 1. Data: 2008-09-02 08:11:04
    Temat: Zlosliwe ch... w bankach.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...
    W jednym z banków juz trzeci rok próbuję zamknąć konto.
    No nie daje się.
    Nie mówie, żebym robił to codziennie od rana do nocy, ale co rusz dostaję jakis list
    z nowym wymyslonym z sufitu powodem, ze
    rachunku zlikwidowac nie moga.
    Szczęśliwie sam rachunek chyba bezpłatny (albo o niczym nie wiem), więc parcia nie
    mam, wyląduję może w księdze guinessa.

    No to przed wakacjami postanowiłem zmknąć rachunek w innym banku.
    Już dwa razy byłem osobiście w oddziale spłacic całe saldo (ujemne, bo narosło od
    opłat) zgodnie z wyliczeniami "Starszych
    konsultanów klientów indywidualnych" (grawerzy tabliczek wszystkich krajów łączcie
    się).
    I ciagle wpadam w jakieś rzekome zadłużenie.
    Dziś rano dostałem SMS-a o przekroczeniu dopuszczalnego salda o 0,01 PLN.
    Właśnie przed chwilą czyli w południe tego samego dnia po porannym SMS-ie dostaje
    kolejnego o przekroczeniu salda o 0,02 PLN.
    Wygląda na to, że wyląduję w BIK-u za 2 grosze polskie.
    I oczywiście rachunku mi nie zamkna.

    Niestety, jesli ktos mysli, że sprzedanie wiekszości polskich banków kapitałowi
    zagranicznemu było z korzyścią dla klientów, to musi
    tez zyć z podobnymi kwiatkami.

    W polskim (kapitałowo-włąsnościowo) banku siedza te trzy kobity na obsługę jednego
    klienta, przerrzucają te papierzyska pomiędzy
    herbatami, ale jakos idzie się dogadac i sprawe załatwić.

    A w systemie 1984 nie załatwisz nic.
    JaC

  • 2. Data: 2008-09-02 08:47:05
    Temat: Re: Zlosliwe ch... w bankach.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Wrz, 10:11, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...
    > W jednym z banków juz trzeci rok próbuję zamknąć konto.
    > No nie daje się.

    A ja mam perpetum mobile w postaci wyciagu z nieistniejacej KK BPH.
    Wlasciwie dobra sprawa - moge co chwila nosic trzy ostatnie wyciagi do
    kolejnych bankow i przenosic nieistniejaca, niefigurujaca w BIK karte.

  • 3. Data: 2008-09-02 08:50:08
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    666 pisze:
    > Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...
    > W jednym z banków juz trzeci rok próbuję zamknąć konto.

    jaki to bank?

> [...]
    kolejnego o przekroczeniu salda o 0,02 PLN.
    > Wygląda na to, że wyląduję w BIK-u za 2 grosze polskie.

    To wplac na ten rachunek 5 pln i nastepnie zamykaj konto. Podajesz inne
    konto na ktore przeleja kase.

  • 4. Data: 2008-09-02 15:35:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 2 Sep 2008 10:11:04 +0200, 666 wrote:

    > Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...

    Też odpisują nad cytatami?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-09-02 17:48:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Portugalski :-((
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-09-02 21:39:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 2 Sep 2008 17:35:46 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Też odpisują nad cytatami?

    A może ci doradcy też w usenecie siedzą i on im zalazł za skórę tym
    cytowaniem? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2008-09-03 14:00:53
    Temat: [OT] Re: Zlosliwe ch... w bankach.
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > A może ci doradcy też w usenecie siedzą i on im zalazł za skórę tym
    > cytowaniem? ;)

    Jemu nie przetłumaczysz.... Już było o tym jego cytowaniu na grupie - zero
    efektów.

    k.

  • 8. Data: 2008-09-03 20:01:16
    Temat: Re: [OT] Re: Zlosliwe ch... w bankach.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 3 Sep 2008 16:00:53 +0200, kashmiri napisał(a):

    > Jemu nie przetłumaczysz.... Już było o tym jego cytowaniu na grupie - zero
    > efektów.

    A żeby tylko na jednej...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2008-09-04 21:28:41
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Tak sobie myslę, dlaczego w bankach pracuje tyle złośliwych ch...

    nazwij to po imieniu
    chociaz ja bym napisal ze to zlosliwe cipy tam siedza, ot taki dzisiejszy
    przyklad.
    na poczatku tego roku staralem sie o kredyt inwestycyjny w najwiekszym
    banku, jeden z warunkow byl taki ze nalezy miec konto firmowe w tym banku -
    miesieczna oplata 28 zl. kredyt zostal mi przyznany ale z powodow roznych z
    kredytu nie skorzystalem. ale konto firmowe zostalo - nie korzystalem z
    niego i oplaty za prowadzenie rosly , ja nie likwidowalem konta bo sadzilem,
    i nadal sadze, ze jednak z kredytu skorzystam w niedalekiej przyszlosci.
    jednak dzis postanowilem konto zamknac, udalem sie do banku, mowie ze chce
    zamknac a konsultant ze to niemozliwe bo nie ma mojego opiekuna rachunku -
    na co sie rozesmialem i dalej twardo ze konto zamykam i prosze sprawdzic ile
    mam do uregulowania. na co konsultant zaczal sprawdzac i wyliczyl ze 198,5
    ale ze okres wypowiedzenia to 30 dni to jeszcze 28 zl za te nastepne 30 dni
    niekorzystania. ok ide do kasy , mowie ile mam do splacenia , daje 230 zl na
    wszelki wypadek , pani przyjmuje kase i sobie ide. wsiadam do auta odjezdzam
    i na ktoryms skrzyzowaniu tak patrze na potwierdzenie wplaty a tam ? zonk -
    prowizja 5 zl pobrana z konta ! wiec wracam wqrwiony ze trace czas i wale do
    pani chociaz juz ma karteczeke "nieczynne" na biurku , z pytanie co to za
    prowizja i dlaczego mi o tym nie powiedziala ze od wplat jest prowizja -
    wiec zamiast 230 wplacilbym 235. a ona na to ze to dla niej oczywiste, a ja
    na to ze dla mnie nie bo z konta nie korzystam wiec nie wiem jakie sa oplaty
    a ze skoro chce zamknac konto to po to wplacam cala kwote zeby nie ylo
    problemu z jakims 1 gr i dalej konto nie zostanie zamkniete i tak w kolko.
    na to pani co ona ma zrobic, od wplaty jest prowizja. ale ze chyba widziala
    ze lekko sie zbulwersowalem to w ramach promocji anulowala mi prowizje.
    tak to na kazdym kroku chca nas ........

  • 10. Data: 2008-09-05 15:50:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Teraz od kilku dni codziennie dostaję SMS z tego ch... banku - w którym jak byłem
    przekonany zamknałem rachunek i mam to
    potwierdzone na piśmie - o powiększającym się [rzekomo] ujemnym saldzie, codziennie
    więcej na minusie o jeden grosz.

    Zaraz, zaraz, którego to dzisiaj mamy, jesli rano przysłali saldo -0,05 PLN?

    Najśmieszniejsze, a może najtragiczniejsze, że nikt - a już na pewno nie ja - o te
    SMS-y tych ch... z banku nie prosił, ale jeśli
    się okaże, że za kazdy wysłany naliczą mi po 20 groszy to wylądujemy w arbitrażu
    bankowym, oj wylądujemy.
    JaC

    -----