  • 1. Data: 2006-02-24 21:33:14
    Temat: ING e-karta, oszustwo ? nie moge nic nią kupic !
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    witam
    mam problem z karta kredytowa - pomozecie ?

    Posiadam karte kredytowa e-karta przedpłacona w ING i na niej jest 700 zl.
    Chce kupic ksiazki w ksiegarni internetowej w USA
    www.horsefeathersranch.com/ kilka ksiazek ale nie potrafie. Za kazdym razem
    wyskakuje mi jakis bład po calym procesie.
    Pisza mi ze
    We are sorry, but we are unable to successfully process your credit card.
    Please take a moment and verify that all the information was entered
    correctly:

    moje dane
    i dalej

    Payment Information: Pay by credit card
    Card Type:
    Card Number: xxxx xxxx xxxx 9694
    Card Expire: xx/xx

    The following reason was provided by the authorization / merchant bank:
    AIM returned unexpected data.
    If there is an error in this data, use your browser's back arrow,
    fix the problems, and try resubmitting your order.
    If this error continues to occur, it may indicate
    that the credit card authorization network is currently down.
    You may try again later
    or go back and choose a different method of payment.
    Thank you, and we sincerely apologize for any inconvenience.

    wszelkie dane podaje tak jak jest w rzeczywistosci.

    no i co mam zrobic ?

    dziwne jest to ze nie ptaja o zaden kod a tylko i wylacznie o numer karty i
    o date waznosci

    bede wdzieczny za pomoc.

    ps.

    nie wypelniam tylko pola:

    ------------------------------------

    Check Information
    (Fill out only if paying by check on-line.)

    (Check) Bank Name

    (Check) Routing #

    (Check) Check #

    (Check) Account #

    -----------------------------

    nie wypelniam go po place karta a nie czekiem - ale angielski znam niezbyt
    dobrze wiec moze powinienem cos tu wpisac .... ??????

    pozdrawiam

    Pawel

  • 2. Data: 2006-02-24 22:04:41
    Temat: Re: ING e-karta, oszustwo ? nie moge nic nią kupic !
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > www.horsefeathersranch.com/ kilka ksiazek ale nie potrafie. Za kazdym
    > razem wyskakuje mi jakis bład po calym procesie.

    Niektóre sklepy w USA akceptują tylko karty wydane u nich. Nie wiem czy jest
    tak w przypadku tego sklepu bo na stronie nie ma żadnych informacji na ten
    temat.

    Poza tym byłbym ostrożny z tym sklepem, ponieważ posiada zerowe
    zabezpieczenia płatności (nawet strona nie jest szyfrowana).

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-02-25 15:01:00
    Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > nie wypelniam go po place karta a nie czekiem - ale angielski znam niezbyt
    > dobrze wiec moze powinienem cos tu wpisac .... ??????

    Niektóre sklepy mają systemy autoryzacji przyjmujące tylko karty embosowane.
    I w tym przypadku pewnie tak jest.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2006-02-25 15:35:59
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Kris <k...@n...plusnet.pl> wrote:
    > Niektóre sklepy mają systemy autoryzacji przyjmujące tylko karty
    > embosowane. I w tym przypadku pewnie tak jest.

    Raczej na pewno nie - merchant przez internet nie ma jak poznać czy jest
    embosowana czy nie, to widać tylko jak się ma kartę w ręku :)
    Prędzej przyjmują tylko karty z USA, a konkretniej jak AVS (Address
    Verificatin Service) działa, a to chyba tylko dla amerykaskich kart działa.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 5. Data: 2006-02-25 17:02:34
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    dzieki za odpowiedzi

    czy oznacza to, ze pani w banku mnie oszukala mowiac, ze moge robic zakupy
    internetowe na calym swiecie ?

    pozdrawiam
    Pawel

  • 6. Data: 2006-02-25 17:05:21
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > czy oznacza to, ze pani w banku mnie oszukala mowiac, ze moge robic zakupy
    > internetowe na calym swiecie ?

    Mowila prawde. Ale jak zwykle nie do konca ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-02-25 17:18:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel <p...@g...pl> wrote:
    > czy oznacza to, ze pani w banku mnie oszukala mowiac, ze moge robic
    > zakupy internetowe na calym swiecie ?

    Mowila prawde. Przeciez nie odpowiada za kazdy punkt przyjmujacy karty. Jak
    ci wylacza prad i POS nie dziala to co - tez powiesz, ze cie oszukano
    mowiac, ze zaplacisz wszedzie gdzie jest naklejka VISY?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 8. Data: 2006-02-26 16:41:54
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    no tak, tylko, ze ja pytalem o ta konkretna ksiegarnie

    dzieki za pomoc
    Pawel

  • 9. Data: 2006-02-26 21:59:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Pawel napisał(a) w wiadomości: ...

    >Posiadam karte kredytowa e-karta przedpłacona w ING i na niej jest 700 zl.

    No to kredytową czy przedpłaconą?

    >The following reason was provided by the authorization / merchant bank:
    >AIM returned unexpected data.

    Tu pewnie jest odpowiedź. Może:
    "If you have any questions, please contact t...@h...com
    or phone 888 330-3822."

    Pewnie tak jak już napisano - problem z dodatkową weryfikacją adresu
    billingowego dla kart spoza USA i Kanady.
    Może sprawdzili, że karta o tym numerze nie przejdzie przez Verified
    by VISA a komunikat może być mylący. O ile jest możliwe sprawdzenie a priori.

    http://usa.visa.com/personal/security/visa_security_
    program/vbv/faq.html