  • 1. Data: 2006-02-24 17:09:43
    Temat: zakup nieruchomosci zabytkowej
    Od: "saf" <s...@N...pl>

    Witam,
    mam problem ze zdobyciem kredytu na zakup zabytkowej nieruchomosci do
    remontu(palac), w ktorej chce nastepnie prowadzic dzialalnosc. Banki
    przeważnie wymagają dodatkowego zabezpieczenia ktorym nie dysponuję. Wg
    operatu szacunkowego obecna wartosc palacu jest rowna kwocie jaka potrzebuje
    na zakup i remont. Jestem w stanie wyremontowac nieruchomosc z biezacej
    dzialalnosci najbardziej zalezy mi na samym zakupie. Do ktorego banku sie
    zwrocic z taka nieruchomoscia?

    pozdrawiam
    sf