  • 1. Data: 2006-02-24 20:43:42
    Temat: Kwitek wplaty
    Od: "Adas" <a...@y...com>

    WItam

    W ktorej placowce po wplacie na konto dostane potwierdzenie/kwitek bez daty
    dokonania wplaty ? Zalezy mi na tym.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-02-24 20:51:58
    Temat: Re: Kwitek wplaty
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Adas napisał(a):

    > W ktorej placowce po wplacie na konto dostane potwierdzenie/kwitek bez daty

    W rzeźniku na ul Krupniczej kwitki dają na polędwicę.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o Dzisiaj dostałem pismo od PAŃSTWA. PAŃSTWO nie prosi,

  • 3. Data: 2006-02-24 21:25:27
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > W ktorej placowce po wplacie na konto dostane potwierdzenie/kwitek bez
    > daty
    > dokonania wplaty ? Zalezy mi na tym.

    Obawiam sie, ze w zadnej.
    Dostaniesz potwierdzenie operacji kasowej, ktora ma swój numer kolejny i
    date.
    Jakos nie wyobrazam sobie, aby dokument ksiegowy, ewidencjonujący operację
    kasową byl pozbawiony dat.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 4. Data: 2006-02-25 18:18:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    24 Feb 2006 21:43:42 +0100, w <0...@n...onet.pl>, "Adas"
    <a...@y...com> napisał(-a):

    > W ktorej placowce po wplacie na konto dostane potwierdzenie/kwitek bez daty
    > dokonania wplaty ? Zalezy mi na tym.

    Na poczcie z nieczytelną pieczątką albo z natłuszczonym lub namoczonym polem na
    niniejszą pieczątkę :))