  • 1. Data: 2006-02-24 21:35:05
    Temat: Ustawa Antylichwiarka - pytanie
    Od: "Marek" <s...@w...edu.pl>

    Witam,

    Jak to jest w praktyce z przpisami w/w ustawy. Chodzi mi o posiadaczy KK
    wydanych przed wejsciem w zycie ustawy. Czy dla tych kliktów banki moge
    zachowac stare oprocentowanie argumentujac data podpisania umowy?

    Marek

  • 2. Data: 2006-02-24 21:51:51
    Temat: Re: Ustawa Antylichwiarka - pytanie
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > wydanych przed wejsciem w zycie ustawy. Czy dla tych kliktów banki moge
    > zachowac stare oprocentowanie argumentujac data podpisania umowy?

    Oprocentowanie zostało zmniejszone na wszystkich KK po wejściu w życie
    ustawy. Banki nie mają tu nic do gadania

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-02-25 09:01:16
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oprocentowanie zostało zmniejszone na wszystkich KK po wejściu w życie
    > ustawy. Banki nie mają tu nic do gadania
    >

    > --
    > Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl

    a wlasnie ze nie,
    bo ustawa nie dotyczy kredytow zawartych przed wejsciem ustawy,
    jezeli umowe o karte kredytowa podpisales przed to bank nie musi obnizyc
    oprocentowania,
    jedynie od dobrej woli banku zalezy czy obnizy.

    pzdr
    piotrek