  • 1. Data: 2010-06-21 10:08:25
    Temat: [ING] Promocja OKO
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Chyba jeszcze nie było tu informacji - 5%

    http://www.ingbank.pl/u235/navi/68795

  • 2. Data: 2010-06-21 11:13:59
    Temat: Re: [ING] Promocja OKO
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    jureq pisze:
    > Chyba jeszcze nie było tu informacji - 5%
    >
    > http://www.ingbank.pl/u235/navi/68795

    Mam OKO, mam tam 10k.
    Wpłacę dzisiaj 10k. Rozumiem, że mam je na 5%
    Jutro wypłacę 10k, ale ja wypłacę te stare 10k, w myśl zasady FIFO.
    Jaki będzie %?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 3. Data: 2010-06-21 11:22:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Młotkowy" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mam OKO, mam tam 10k.
    > Wpłacę dzisiaj 10k. Rozumiem, że mam je na 5%
    > Jutro wypłacę 10k, ale ja wypłacę te stare 10k, w myśl zasady FIFO.
    > Jaki będzie %?

    Niepromocyjny.

  • 4. Data: 2010-06-21 11:53:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Młotkowy" <n...@o...pl> wrote in message
    jureq pisze:
> [...]

    Wpłacę dzisiaj 10k. Rozumiem, że mam je na 5%
    Jutro wypłacę 10k, ale ja wypłacę te stare 10k, w myśl zasady FIFO.

    ---------------
    Twoje saldo poczatkowe przed promocja jest 10tys i dopiero nadwyzka
    procentuje na 5%. Musisz otworzyc konto na inna osobe i wtedy wybrac ze
    starego i wplacic na nowe.
    Generalnie oferta obecnie nie jest ciekawa gdyz mamy do dyspozycji lokaty w
    Openie bez podatku 5-5.6%.
    Nawet EB ze swoim oszcz. bez zadnej promocji-4.55% na czysto a ING-4.05%
    netto i to z promocja.

  • 5. Data: 2010-06-22 09:13:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-21 13:22, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Młotkowy" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Niepromocyjny.

    ale mozna zalozyc nowe OKO. Czy liczy sie saldo z wszystkich OCZU ;) czy
    indywidualnie per OKO?
    Marx

  • 6. Data: 2010-06-22 10:47:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości grup
    l...

    > ale mozna zalozyc nowe OKO. Czy liczy sie saldo z wszystkich OCZU ;) czy
    > indywidualnie per OKO?

    Jest znacznie gorzej. Liczy się suma sald na wszystkich rachunkach klienta w
    ING.

    http://www.ingbank.pl/przyspieszacz

    1.W dniu 14 czerwca 2010 zsumowane zostanie saldo środków Klienta w ING
    Banku Śląskim na produktach oszczędnościowych, inwestycyjnych oraz na
    kontach osobistych.
    2.Pieniądze wpłacone na OKO w okresie Oferty, stanowiące nadwyżkę ponad
    całościowe saldo z dnia 14 czerwca, otrzymają oprocentowanie wyższe niż
    standardowe - aż 5% w skali roku*.
    3.Wysokość nowych środków na OKO będzie sprawdzana w każdym dniu trwania
    Oferty i z dokładnością do danego dnia będzie naliczane ekstra
    oprocentowanie.
    4.Aby otrzymać ekstra oprocentowanie nowych środków należy w dniu 15
    września 2010 (koniec promocji) mieć na OKO saldo większe niż w dniu jej
    rozpoczęcia (15 czerwca 2010).
    5.Promocyjne odsetki zostaną przekazane na OKO do 30 września 2010.
    6.Ofertą nie są objęte nowe środki wpłacone na OKO Premium i OKO Direct.

    Założenie nowego rachunku "na słupa" też nie rozwiązuje problemu, bo oferta
    kierowana jest z tego co rozumiem do posiadaczy OKO w dniu 14 czerwca

  • 7. Data: 2010-06-22 11:48:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 12:47:41 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jest znacznie gorzej. Liczy się suma sald na wszystkich rachunkach
    > klienta w ING.
    (...)
    > Założenie nowego rachunku "na słupa" też nie rozwiązuje problemu, bo
    > oferta kierowana jest z tego co rozumiem do posiadaczy OKO w dniu 14
    > czerwca

    Czyli klasyczny majstersztyk ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-06-22 12:37:32
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-06-22 13:48, xbartx pisze:

    > (...)
    >
    > Czyli klasyczny majstersztyk ;)

    To doskonała oferta przed wakacjami. :)
    Wpłacamy 10tyś więcej niż mieliśmy na wszystkich kontach 14.06.2010 w
    ING na OKO. Następnie wybieramy się do udziału żeby odebrać przewodnik
    Pascala po Polsce. Następnie tego samego dnia wracamy z kasą na
    lokaty/konta z dzienną kapitalizacją i wyższym oprocentowaniem.

    Zainteresowanym radzę się spieszyć bo liczna przewodników jest
    ograniczona. Jak ktoś planuje objazdowe wakacje po Polsce może się przydać.

    Sebastian

  • 9. Data: 2010-06-23 06:17:28
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-22 14:37, Sebastian pisze:

> [...]
    >
    > Zainteresowanym radzę się spieszyć bo liczna przewodników jest
    > ograniczona. Jak ktoś planuje objazdowe wakacje po Polsce może się przydać.

    moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie
    do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO
    Marx

  • 10. Data: 2010-06-23 07:24:57
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Marx <M...@n...com> napisał(a):
    > moglbys napisac to jeszcze raz? bo nie zrozumialem co znaczy "wybrac sie
    > do udziału" i co Pascal ma w ogole wspolnego z OKO

    Wplacajac min. 10k dostajemy przewodnik Pascala po Polsce. Odebralem wlasnie
    dzisiaj gadzecik z oddzialu, fajna ksiazka (tylko ciezka i na papierze
    kredowym - czego nie lubie).

    --
    Sinus