  • 1. Data: 2010-06-20 16:59:05
    Temat: BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Cos takiego mi się pojawiło w historii rachunku:

    Tytuł operacji OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
    Kwota w PLN -2,00
    Data transakcji 2010-06-21
    Data księgowania 2010-06-21

    Karta to Visa Wydajesz & Zarabiasz (wydana od 17.02.2010)

    Ostanie transakcje to tylko wypłaty w polskich bankomatach gdzie
    opłata jest 0 zł a 2 zł według ich TOiP to tylko gdy:
    Wypłata gotówki w bankomatach i terminalach innych instytucji za
    granica, a nigdzie się z kraju nie ruszałem :)

    Czyżby jakiś bankomat podpadał pod obcy kraj ?
    Ktoś wie może o co może chodzić ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-06-20 17:10:06
    Temat: Re: BZWBK OPŁATA ZA TRANS. KARTĄ
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Damian Niusy nadaje:
    > Data transakcji 2010-06-21
    > Data księgowania 2010-06-21

    A kto cię tam wie co ty JUTRO będziesz z tą kartą robił ;-)

  • 3. Data: 2010-06-20 17:48:53
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent Damian Niusy nadaje:
    >
    > A kto cię tam wie co ty JUTRO będziesz z tą kartą robił ;-)

    Ja nie wiem ale skąd bank to wie :)

  • 4. Data: 2010-06-20 23:44:59
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    W dniu 2010-06-20 18:59, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > granica, a nigdzie się z kraju nie ruszałem :)
    >
    > Czyżby jakiś bankomat podpadał pod obcy kraj ?

    Bank Pocztowy się chyba pod to zalicza. Z ich okienkowym bankomatem.

  • 5. Data: 2010-06-21 14:40:52
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jun 20, 6:59 pm, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > Cos takiego mi si pojawi o w historii rachunku:
    >
    > Tytu operacji OP ATA ZA TRANS. KART
    > Kwota w PLN -2,00
    > Data transakcji 2010-06-21
    > Data ksi gowania 2010-06-21
    >
    > Karta to Visa Wydajesz & Zarabiasz (wydana od 17.02.2010)
    >
    > Ostanie transakcje to tylko wyp aty w polskich bankomatach gdzie
    > op ata jest 0 z a 2 z wed ug ich TOiP to tylko gdy:
    > Wyp ata got wki w bankomatach i terminalach innych instytucji za
    > granica, a nigdzie si z kraju nie rusza em :)
    >
    > Czy by jaki bankomat podpada pod obcy kraj ?
> [...]

    Jeśli chodzi o datę transakcji to błąd może wynikać z przetwarzania
    systemów w niedziele. Odnośnie samej opłaty za transakcję kartą, czy
    była to wypłata z bankomatu CITI? Jeśli tak, to faktycznie system może
    błędnie naliczyć prowizje. Opłaty te są codziennie korygowane na
    podstawie przygotowywanych przez nas raportów. W przypadku gdy opłata
    dotyczyła wypłaty środków z bankomatu innego banku prosimy złożyć
    reklamację (http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klien
    ta/
    rzecznik-klienta.html)

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 6. Data: 2010-06-21 16:08:16
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]

    >opłata
    >dotyczyła wypłaty środków z bankomatu innego banku prosimy złożyć

    Rzeczywiście to mogła być wypłata z CITI (HANDLOWY/GLIWICKA)
    Czyli jak rozumiem ta opłata jutro powinna zniknąć i na razie nie
    składać reklamacji.

    Dziękuję za wyjaśnienie

    Pozdrawiam
    Damian

  • 7. Data: 2010-06-22 07:27:56
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jun 21, 6:08 pm, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam

    nta/

    > Rzeczywi cie to mog a by wyp ata z CITI (HANDLOWY/GLIWICKA)
    > Czyli jak rozumiem ta op ata jutro powinna znikn i na razie nie
    > sk ada reklamacji.
    >
    > Dzi kuj za wyja nienie

    k-na-forach.html

    > Pozdrawiam
    > Damian

    Tak, opłata powinna być automatycznie skorygowana na Pańskim rachunku.
    Prowadzimy obecnie z naszym partnerem prace nad rozwiązaniem tego
    problemu.

  • 8. Data: 2010-06-23 21:36:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Zespol_BZWBK napisał(a):

    > Tak, opłata powinna być automatycznie skorygowana na Pańskim rachunku.
    > Prowadzimy obecnie z naszym partnerem prace nad rozwiązaniem tego
    > problemu.

    czyżby bankomaty citi jako miejsce wykonania transakcji podawały
    Singapur? :)