  • 1. Data: 2010-06-21 06:55:06
    Temat: Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs
    Od: Gosc <...@...a>

    Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8041031,Getin_Ba
    nk_rusza_na_wojne_o_konta_osobiste__Na_celowniku.htm

    Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka rewelacyjna?

  • 2. Data: 2010-06-21 07:42:59
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Gosc" <...@...a> napisał w wiadomości news:hvn2cj$93k$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    nk_rusza_na_wojne_o_konta_osobiste__Na_celowniku.htm

    > Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka rewelacyjna?

    Konto w Getin i konto w Open to różne konta - mają różną obsługę, różne witryny.

  • 3. Data: 2010-06-21 07:51:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Gosc" <...@...a> wrote in message news:hvn2cj$93k$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    nk_rusza_na_wojne_o_konta_osobiste__Na_celowniku.htm

    > Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka

    Nie wiem czy jest to rewelacja, chyba nie, zalozylem tylko do sprawniejszej
    obslugi lokat. W porownaniu do starego getina, dziala na sms a nie na karte
    kodow.
    Rewolucja to bedzie jak Getin wprowadzi rachunki i lokaty walutowe do tego
    systemu i pozwoli nimi operowac na odleglosc. Na dzien dzisiejszy w tym
    obszarze jest totalny zastoj i zacofanie i nic przez lata Getin nie zrobil.
    Zwykla zmiana parametrow lokaty walutowej np. z 12-m na 6-mies wymaga zawsze
    podrozy do oddzialu i stania w kolejce (oczywiscie trzeba znalezc
    'prawdziwy' oddzial bo we franczyzie, ktora wyglada podobnie, zadnych
    operacji nawet bezgotowkowych na walucie sie nie wykona)

  • 4. Data: 2010-06-21 07:58:53
    Temat: Re: Nowa bankowo???????????????????????????????????
    Od: Gosc <...@...a>

    Robert Wicik pisze:
    > U?ytkownik "Gosc" <...@...a> napisa? w wiadomo?ci

    nk_rusza_na_wojne_o_konta_osobiste__Na_celowniku.htm

    > Konto w Getin i konto w Open to ró?ne konta - maj? ró?n? obs?uge, ró?ne witryny.

    Z artykułu wynika, że open był poligonem doświadczalnym pod nową
    bankowość dla getin'u. Stąd moje pytanie.

  • 5. Data: 2010-06-21 08:51:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 08:55:06 +0200, Gosc napisał(a):

    > Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs
    >

    > http://wyborcza.biz/
    biznes/1,100896,8041031,Getin_Bank_rusza_na_wojne_o_
    konta_osobiste__Na_celowniku.html

    > Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka
    > rewelacyjna?

    Już raz Getin zaatakował rynek swoim "super" pakietem e-getin i jak
    pamiętamy skończyło się to totalną klapą i raczej negatywnie wpłynęło na
    wizerunek banku - przynajmniej tutaj na grupie. Teraz na stronie już o e-
    getin śladu nie ma i stoi jakiś getin24 czyli co - stare konto w nowych
    szatach? Też sobie życzą 50/100 pln za zlikwidowanie konta przed upływem
    roku?

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-06-21 10:58:06
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "xbartx" news:hvn95l$gec$2@inews.gazeta.pl

> [...]
    > getin śladu nie ma i stoi jakiś getin24 czyli co - stare konto w nowych
    > szatach? Też sobie życzą 50/100 pln za zlikwidowanie konta przed upływem

    to był dobry pakiet pod względem produktowym (sam go miałem przez ponad 1.5
    roku), ale jakiś "inteligent" chyba za bardzo poczuł swoją misyjną
    działalność i dokonał niepotrzebnych modyfikacji w TOiP, w wyniku czego
    fajny produkt kompletnie stracił swój blask - ot takie przykład jak
    nieodpowiednia polityka cenowa itp. potrafi rozwalić coś co sprawnie
    działało.

  • 7. Data: 2010-06-21 14:47:33
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 21 Cze, 08:55, Gosc <a...@...a> wrote:
    > Nowa bankowość w GeinBanku rewolucja, czy szajs
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8041031,Getin_Ba
    nk_rusza_na_wojne...

    > Do posiadaczy konta w open. Czy ta bankowość jest naprawdę taka rewelacyjna?

    Jeśli konto działa podobnie jak podgląd online lokat to owszem,
    wygląda całkiem fajnie ale działa słabo - przykładowo wyświetla
    zakończone lokaty jako aktualne; gdzieś wspominano, iż nie pokazywało
    niektórych założonych lokat. Jeśli podepną wszystkich e-getinowców z
    dnia na dzień to pytanie czy system im to obsłuży.