  • 1. Data: 2010-06-20 18:28:41
    Temat: fantastyczne bankomaty euronetu vs. dbnet24...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    chcialem sobie wyplacic 50pln z karty visa do konta dbnet24.
    dwa bankomaty euroentu uparcie twierdzily, ze podaje bledny
    pin i gdzies po 5-7 probach sie poddalem. dziwne, ze juz
    przy teoretycznym trzecim blednym pinie nie zatrzymaly karty,
    moze im sie nie chce bawic z wysylka smieci do wystawcy?:)
    moje wesole proby wybrania pieniedzy zakonczyl bankomat ing,
    ktory zezarl karte na starcie i nawet nie podziekowal.
    no coz, karte zatrzeglem i zamowilem bezplatnie nowa.
    co prawda, kusilo mnie zeby jeszcze raz nadac ten sam pin
    dla pewnosci, ale db chce za to 10pln, wiec taniej jest
    zastrzec i zamowic nowa. dziwny bank, a jeszcze dziwniejsze
    te euronety...

  • 2. Data: 2010-06-21 17:08:47
    Temat: Re: fantastyczne bankomaty euronetu vs. dbnet24...
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > dziwny bank, a jeszcze dziwniejsze
    > te euronety...

    W Polsce jeszcze nie mialem problemów - wyplacalem w róznych bankomatach,
    równiez Euronetach bez zajakniecia. W Niemczech zdarzylo mi sie, ze z jedego
    bankomtu pobralem pieniadze a za godzine i 5km dalej z innego juz nie...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2010-06-22 11:59:04
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    coś w tym musi byc ale nie wiem gdziei kto robi zonka

    otóz ja również przy karcie do rachunku dbnet i przy bankomatach euronetu
    rowniez mialam przygode

    otóż z kolei 2 bankomaty euronetu uparcie twierdzily ze transakcja nie moze
    byc zrealizowana brak wystarczajacych srodkow czy cos takiego i to brałam
    rózne kwoty 20 zł ni kija 50 zł ni kija

    podczas gdy na rachunku było jakies ponad 2 tys. zł

    w bankomacie PKO BP poszlo i dał bez problemu

  • 4. Data: 2010-06-22 13:15:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > rózne kwoty 20 zł ni kija 50 zł ni kija
    >
    > podczas gdy na rachunku było jakies ponad 2 tys. zł

    Banknoty 20 zł nie występują w Euronetach. Banknotów 50 zł mógł też nie
    mieć.

    BTW, ostatnio jeden z aliorowych Euronetów wypłacił mi całą kwotę w
    stówkach, tzn. nie nastąpiło to tradycyjne dzielenie ostatniego 100 zł na
    dwie pięćdziesiątki.

  • 5. Data: 2010-06-22 13:56:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 11:59:04 +0000, napisał(a):

> [...]
    > brałam rózne kwoty 20 zł ni kija 50 zł ni kija
    >
    > podczas gdy na rachunku było jakies ponad 2 tys. zł
    >
    > w bankomacie PKO BP poszlo i dał bez problemu

    Prócz tego co napisał MarekZ mogła też być, po prostu, zwykła krótka
    awaria/przestój w DBnet.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-06-22 13:59:32
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):
    kusilo mnie zeby jeszcze raz nadac ten sam pin
    > dla pewnosci, ale db chce za to 10pln,

    gwoli sislosci - 5 pln

  • 7. Data: 2010-06-24 16:29:00
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

> [...]
    >
    > BTW, ostatnio jeden z aliorowych Euronetów wypłacił mi całą kwotę w
    > stówkach, tzn. nie nastąpiło to tradycyjne dzielenie ostatniego 100 zł na

    We Wro aliorowy euronet w ścianie solpolu nie chciał mi wydać 50 zeta, miał
    jedynie wielokrotności dwudziestek.
    Widocznie melonikowe bankomaty tak mają. Chyba nie należą do euronetu, a są
    jedynie przez niego obsługiwane.