  • 1. Data: 2010-06-20 21:03:30
    Temat: Historia transakcji
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam konto w WV bank potrzebowowałem cofnąć się o parę lat i sprawdzić co
    tam się na koncie wyrabiało i... oto proszę oszczędzili 500 kb na
    serwerze i wymazali wszystko???

    Pytanie:
    - który bank nie zachowuje się jak bałwan, i trzyma te operacje min. 10
    lat (ZUS (*&(*$$ sq... #$%$%#$ może sie upominać o dane 10 lat więc
    wypadałoby wyjsć naprzeciw klientowi w tej kwestii chyba).

    GB

  • 2. Data: 2010-06-20 22:12:11
    Temat: Re: Historia transakcji
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 20 Jun 2010 23:03:30 +0200, Grzegorz Brycki wrote:

    > - który bank nie zachowuje się jak bałwan, i trzyma te operacje min. 10
    > lat (ZUS (*&(*$$ sq... #$%$%#$ może sie upominać o dane 10 lat więc
    > wypadałoby wyjsć naprzeciw klientowi w tej kwestii chyba).

    mBank, MultiBank.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2010-06-20 22:29:57
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-20 23:03, Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    > lat (ZUS (*&(*$$ sq... #$%$%#$ może sie upominać o dane 10 lat więc
    > wypadałoby wyjsć naprzeciw klientowi w tej kwestii chyba).

    Niestety Zakład Utylizacji Szmalu ma tu pierwszeństwo i wymaga 10 lat.
    Banki mają swoje przepisy i trzymają tylko 5 lat a ty się Płatniku martw
    i płać jeszcze raz. A nóż się w kieszeni otwiera.
    Coś przebąkiwano o zrównaniu przedawnienia dla ZUS do 5 lat jak podatki
    ale jak to się skończy?

  • 4. Data: 2010-06-20 22:35:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    dwr wrote:

    > Niestety Zakład Utylizacji Szmalu ma tu pierwszeństwo i wymaga 10 lat.
    > Banki mają swoje przepisy i trzymają tylko 5 lat a ty się Płatniku martw ...

    szczególnie, że nikt tą informacją o 10 latach nikogo w ostaniej chwili
    nei zaskoczył, więc martwić się można za wczasu.

  • 5. Data: 2010-06-21 07:02:45
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-06-21 00:35, witek pisze:

    > szczególnie, że nikt tą informacją o 10 latach nikogo w ostaniej chwili
    > nei zaskoczył, więc martwić się można za wczasu.
    no to ktory bank daje wygodny eksport historii transakcji? Tez mnie do
    bialej goraczki doprowadza kasowanie transakcji i to mlodszych niz rok w
    ING.
    Marx

  • 6. Data: 2010-06-21 08:35:31
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-21 09:02, Marx pisze:

    > no to ktory bank daje wygodny eksport historii transakcji? Tez mnie do
    > bialej goraczki doprowadza kasowanie transakcji i to mlodszych niz rok w
    > ING.
    > Marx
    Wyprowadzając się z Inteligo i Lukasa zapisałem do PDF całą historię od
    początku rachunku. W Lukasie było to prawie 4,5 roku w inteligo chyba
    podobnie. Wszystko jednym ruchem do jednego pliku.
    Stawiam na to jednak, że żaden bank więcej niż 5 lat nie udostępni.

  • 7. Data: 2010-06-21 09:11:56
    Od: Gosc <...@...a>

    dwr pisze:

> [...]
    > podobnie. Wszystko jednym ruchem do jednego pliku.
    > Stawiam na to jednak, że żaden bank więcej niż 5 lat nie udostępni.

    W TOIP BZWBK:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf
    jest opłata w wysokości 10zł:
    "przechowywanie wyciągów przez okres dłuższy niż jeden miesiąc (za każdy
    rozpoczęty miesiąc)"

    Tylko nie wiem czy tyczy się ona bankowości elektronicznej, czy wydruku
    w placówce. W każdym razie można im pogratulować pomysłu na wyciąganie
    pieniążków :)

  • 8. Data: 2010-06-21 09:22:12
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:4c1f2454$1@news.home.net.pl> dwr typed:

> [...]
    > podobnie. Wszystko jednym ruchem do jednego pliku.
    > Stawiam na to jednak, że żaden bank więcej niż 5 lat nie udostępni.

    mBank - bez problemu mam podgląd na 2003 rok - czyli siedem lat.
    Kto da więcej? ;)

    --
    Imka

  • 9. Data: 2010-06-21 10:17:21
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-21 11:22, Imka pisze:
    > In<news:4c1f2454$1@news.home.net.pl> dwr typed:

    > mBank - bez problemu mam podgląd na 2003 rok - czyli siedem lat.
    > Kto da więcej? ;)

    A to ja dam więcej, wcześniej nie sprawdziłem :)
    mBank:

    "02-02-2001 02-02-2001
    OTWARCIE RACHUNKU"

    A zatem jest bank co przechowuje długo - aż zapisałem do PDF całą historię.

  • 10. Data: 2010-06-21 10:54:45
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "dwr" news:4c1f2454$1@news.home.net.pl

    > Stawiam na to jednak, że żaden bank więcej niż 5 lat nie udostępni.

    6.5 roku w mBanku. Historia od 1 transakcji do dzisiejszej 15694 transakcji
    nadal jest dostępna i za to chwała mBankowi. :)