  • 1. Data: 2010-06-21 12:37:31
    Temat: Open - co to jest?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Cześć,
    Może już było - jeśli tak, to wybaczcie.
    Tak sobie czytam, przeglądam ... i nadal nie wiem co to jest Open Finance. Oferują
    konto, lokaty,
    karty ... ale bankiem nie są (chyba).
    W ramach openonline numery kont są z oddziału GetinNoble. Więc w takim przypadku
    gwarancje BFG ma
    klient indywidualny?
    Zgłębiał ktoś temat?
    Będę wdzięczny za rozjaśnienie sprawy :)
    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2010-06-21 13:39:24
    Temat: Re: Open - co to jest?
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    Open Finance to pośrednik przyjmujący kasę dla Noble Bank, więć bfg ma takie
    jak każdy inny bank
    Lokaty ma najlepsze na rynku teraz. Sprawdzone, dobrze działa.
    Ror od niedawna prowadzą i różne opinie ma

  • 3. Data: 2010-06-21 14:01:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-21 15:39, aneczka.jedna pisze:
    > Open Finance to pośrednik przyjmujący kasę dla Noble Bank, więć bfg ma takie
    > jak każdy inny bank
    > Lokaty ma najlepsze na rynku teraz. Sprawdzone, dobrze działa.
    > Ror od niedawna prowadzą i różne opinie ma

    Słabo im wychodzą karty kredytowe. Ja na moją czekam już od 1 maja.
    Wciąż nie wiedzą dlaczego. Dzisiaj dzwoniłem z niej zrezygnować, to
    powiedzieli, że do jutra się wyjaśni. Ciekawe czy aktywują czy sprawa
    umarła. Nie ma możliwości połączenia się z kimś poza automatem
    białkowym, jak mówią niektórzy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-06-21 14:27:41
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

> [...]
    > powiedzieli, że do jutra się wyjaśni. Ciekawe czy aktywują czy sprawa
    > umarła. Nie ma możliwości połączenia się z kimś poza automatem

    Kartę dostałem szybko i nawet działa :)
    Proponują konto i zastanawiam się, czy to konto i lokaty mają bezpośrednie gwarancje
    BFG?
    Czy może jest tak, że ja wpłacam do Open, a oni potem lokują w GetinNoble i tak
    naprawdę oni mają
    gwarancje, a klient może zostać na lodzie ...
    Z jakim podmiotem podpisywana jest umowa o prowadzenie konta?

  • 5. Data: 2010-06-21 15:29:02
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Robert Wicik" news:hvnsrk$7b7$1@news.onet.pl

    > Proponują konto i zastanawiam się, czy to konto i lokaty mają bezpośrednie
    gwarancje BFG?

    a czemu mają nie mieć. Do 50000 K euro masz chronioną pupcię.

    > Czy może jest tak, że ja wpłacam do Open, a oni potem lokują w GetinNoble
    i tak naprawdę oni mają
    > gwarancje, a klient może zostać na lodzie ...

    oni lokują w GetinNoble i to Ty masz gwarancję. Oni tj. OF służy tylko za
    maszynkę do sprzedawania lokat, kart itp. które są właśnie prowadzone przez
    ww. bank.

  • 6. Data: 2010-06-21 16:45:44
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Robert Wicik nadaje:
    > Proponują konto i zastanawiam się, czy to konto i lokaty mają
    > bezpośrednie gwarancje BFG?

    Coś się tak uparł na te "gwarancje" BFG? Wiesz że BFG ostatnio działało
    w 2001 i był to drobny bank spółdzielczy? Wiesz że nie wypłaciło jeszcze
    wszystkich depozytów wierzycielom Banku Staropolskiego, upadłego w
    2000r?

  • 7. Data: 2010-06-21 17:06:48
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > oni lokują w GetinNoble i to Ty masz gwarancję. Oni tj. OF służy tylko za
    > maszynkę do sprzedawania lokat, kart itp. które są właśnie prowadzone

    Jakoś nie chwalą się tymi gwarancjami.

  • 8. Data: 2010-06-21 17:07:00
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    >
    > oni lokują w GetinNoble i to Ty masz gwarancję. Oni tj. OF służy tylko za
    > maszynkę do sprzedawania lokat, kart itp. które są właśnie prowadzone

    Nie oni lokują, tylko Ty sam, dokonując przelewu na *własne konto w Getin*,
    które to konto Getin Ci założy, gdy wyrazisz chęć ulokowania pięniędzy.
    Umowa lokaty będzie zawarta między Toba a Getinem. OF tylko pośredniczy,
    doprowadzając do spotkania banku z klientem - nie ma to nic wspólnego
    z sytuacją typu agencja, przyjmująca wpłaty na swoje konto, a następnie
    uciekająca z nimi do Meksyku :)

  • 9. Data: 2010-06-21 17:19:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wicik" hvnmd2$j8v$...@n...onet.pl

    IMO OF to część banku GetinNoble.
    (ale może ja wiem źle)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-06-21 18:28:11
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 21-06-2010 14:37, Robert Wicik pisze:
> [...]
    > klient indywidualny?
    > Zgłębiał ktoś temat?
    > Będę wdzięczny za rozjaśnienie sprawy :)

    Wszystko należy do Getin Holding S.A - Getin, Open Finance, Noble i Dom
    Bank. Ostatnio łączą siły :) Pozdrawiam Dan