    From: "Tomasz Bar" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IKE czy PSO czy PL?
    Date: Sat, 23 Jul 2005 20:25:29 +0000 (UTC)

    Witaj Maćku,
    widzę, że masz dość poważny dylemat.
    Emerytura odległa sprawa, ale im wcześniej zaczniesz o niej mysleć tym lepiej.

    Polecam Ci spokojną lekturę serwisu http://www.finanseosobiste.pl
    Napewno coś Ci się rozjaśni i pomoże w wyborze strategii oszczędzania.
    Brawo za zapobiegliwość.

    Pozdrawiam
    Tomasz Bar

    ps. skąd ta niechęć do własnej działalności?
    Warto się nad nią zastanowić w dobie idących zachęt dla rozpoczynających
    prowadzenie firmy. Niższy ZUS...