  • Data: 2005-07-25 12:09:33
    Temat: Re: IKE czy PSO czy PL?
    Od: DobraInwestycja <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Każda z możliwości inwestycyjnych, którą rozważasz ma swoje zalety, ale
    i wady. Dlatego tak trudno jest się zdecydować i słusznie czynisz
    zastanawiając się.
    Proponuję Ci rozważwnie oferty programów inwestycjno-oszczędnościowych
    Nationwide, które łączą w sobie najlpesze cechy wszystkich rozważanych
    przez ciebie możliwości i dodatkowo dają Ci jeszcze korzyści
    prawno-podatkowe niedostępne dla posiadaczy lokat bankowych, bankowych
    planów inwestycyjnych oraz osób inwestujących bezpośrednio w papiery
    wartościowe lub fundusze inwestycyjne.
    W programach 100% wpłat inwestowane jest w portfel 20 róznorodnych
    funduszy inwestycyjnych w ramach jednego produktu, co daje Ci niezwykle
    szerokie możliwości zarówno mnimalizacji ryzyka, jak i maksymalizacji
    zysków. 12 razy w roku bezpłatnie możesz zmieniać alokację składki oraz
    przenosić (transferować) środki z jednych funduszy do drugich. Masz
    stały dostęp do rachunku za pośrednictwem internetu i wiesz co dzieje
    się z każdą zainwestowaną złotówką. Masz możliwość dokonywania wypłat
    częściowych zgromadzonego kapitału w trakcie trwania umowy. Dzięki temu,
    że umowa jest "opakowana" w polisę ubezpieczeniową zyskujesz niemożliwe
    gdze indziej korzyści prawno-podakowe:
    - ochrona zainwestowanego kapitału w razie śmierci ubezpieczonego
    -podatek od zysków płacisz tylko przy wypłacie środków;
    -świadczenia zaś są zwolnione z podatku od spadków i darowizn, w tym
    bezpłatnie możesz dokonać cesji praw na inną osobę fizyczną lub prawną w
    trakcie trwania umowy.
    -ponadto świadczenia są zwolnione z podatku dochodowego oraz w 3/4
    aktywów z egzekucji sądowej

    Moim zdaniem nie ma obecnie lepszej alternatywy do inwestowania i
    oszczędzania w celach emerytalnych, a nwet nie tylko emerytalnych.
    Możesz wybrać dwa rodzaje programów, zależnie o Twoich możliwości:
    - ze składką miesięczną lub roczną
    - ze składką jednorazową

    Wysokośc składki zawsze można w nieskomplikowany sposób wyliczyć na
    podstawie symulacji osiaganych efektów w stosunku do Twoich oczekiwań.
    Niezbędny jest jednak bezpośredni (lub za pośrednictwem maila) kontakt
    do ustalenia wszystkich szcegółów, aby przygotować solidny plan
    finansowy, a nie tylko plusowo minusowych rozważań.
    Można Ci pogratulować, że w tym wieku już szukasz możliwości
    zainwestowania na przyszłość (nie każdy może być tak rozsądny, ponieważ
    z reguły ten rozsądek przychodzi o 10-15 lat za późno, tzn. wtedy, kiedy
    Ty juz możesz zbierać owoce wcześniejszych decyzji) nie mniej jednak
    pomyśl, że dokomujesz wyboru na przyszłość mierzoną właśnie
    długoterminowo. Im więcej przewidzisz i im więcej asekuracji tym lepiej.

    Mirek
    www.dobrainwestycja.info