  • 1. Data: 2002-06-28 07:16:17
    Temat: IB w inecie po raz drugi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Niestety po praktycznym potestowaniu InvestKonta poczatkowe dobre
    wrazenie cos u mnie slabnie :(
    Wczoraj ok 8:30 zlecilem dwa przelewy, jeden z data biezaca do Multi,
    drugi jako przyszly, z data dzisiejsza do mB. Dzisiaj ciagle
    pierwszego przelewu w Multi nie ma, obydwoch przelewow w hisotrii
    investkonta tez nie ma, ciagle sa w dyspozycjach w realizacji.
    I zeby bylo lepiej to w szczegolach dyspozycji mam tylko takie
    infomacje:
    Rachunek: 16801046-...
    Odbiorca: Wojciech Frabiński
    Kwota przelewu: PLN
    Nr ref.: ...
    Data i czas: 2002-06-27 08:29:23
    Kanał: Internet
    Zleceniodawca: WOJCIECH FRABIŃSKI
    Opis: PRZELEW: zasilenie rachunku

    Nie mam ani infomacji jaka byla wprowadzona data realizacji tego
    przelewu ani na jaki rachunek to byl przelew.
    A ze odbiorca w obu przypadkach taki sam wiec odroznic nie mam tego
    jak.

    I jeszcze ciekawostka, przy zapamietywaniu odbiorcow jako nazwa na
    liscie wyboru zawsze jest brane pole "nazwa odbiorcy" wiec jesli
    chcemy zdefiniowac wiecej rachunkow na tego samego odbiorce (czyli
    zwykle siebie :-) to se ne da :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-28 07:24:46
    Temat: Re: IB w inecie po raz drugi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    jeszcze jedna ciekawostka
    wysylam poczte wewnetrzna i co widze:
    "Treść: Wykryto niedozwolone znaki [,]; "

    Przecinkow uzywac nie wolno, interpunkcja zakazana :).
    Plus, ze poczte podpisuje sie kluczem.

  • 3. Data: 2002-06-28 08:02:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" (...)
> [...]
    > liscie wyboru zawsze jest brane pole "nazwa odbiorcy" wiec jesli
    > chcemy zdefiniowac wiecej rachunkow na tego samego odbiorce (czyli

    to "nazwa odbiorcy" musi byc unikalna?
    W normalnym e-banku uzywa sie pola "skrocona nazwa kontahenta".
    Uciazliwosc pracy z systemem w ktorym brak takiego pola odczulem na przykladzie
    e-pko gdy wprowadzilem 10 swoich rachunkow - przy wyborze r-ku, na ktory
    chcialem zrobic przelew musialem gapic sie w cyferki i zgadywac ktory rachunek
    jest w jakim banku ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-06-28 08:04:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 10:02:06 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >to "nazwa odbiorcy" musi byc unikalna?
    Na liscie wynboru tak
    Ja zrobilem tak, ze wpisuje np. Wojciech Frabinski ekonto i przed
    wykonaniem przelewu to ekonto recznie kasuje z nazwy odbiorcy (to sie
    na szczescie da)

    BTW, jak ulozone sa sesje elixiru dla zlecen przez inet IB ?

  • 5. Data: 2002-06-28 08:28:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > BTW, jak ulozone sa sesje elixiru dla zlecen przez inet IB ?

    Chyba nie czytales moich postów o INVEST-BANKu.
    Ja pisalem, ze jest do d...

    A co do elixiru to:
    W SBE dane sa aktualizowane ok.6-7 kazdego dnia roboczego, wiec jezeli
    zleciles przelew wczoraj ok.8:30 to zostanie zrealizowany dopiero dzisiaj.
    Inaczej mówiac w SBE musisz zlecic przelew najlpiej do godz. 6, podczas gdy
    w placówce mozesz zrobic to do 11.
    Poczta pluje sie o przecinki, sredniki, cudzyslów, brak mozliwosci cytowania
    jak odpowiadasz, list ma ograniczona wielkosc, jak odpisuja to wszystko jest
    zlane w jedna wielka "kupe" tekstu, co wyraznie poprawia jego czytelnosc
    ;-))

    BTW: Od niedawna Infolinia (Centrum Obslugi Klienta) wie co to jest
    Polecenie Zaplaty, gdyz wczesniej mylono to ze zwyklym przelewem lub
    zleceniem stalym. Najcieakwsze jest to, ze bank oferuje te forme od zeszlego
    roku ale wtedy jak i teraz mówiono, mi ze bank nie ofeuje czegos takiego.
    Ale od paru tygodni sa juz doinformowani ;-)
    Bank wogóle nie podal oficjalnej informacji o PZ i stad na Infolinii
    panowala dezinformacja, bo w ich papierach, TOiP nie bylo zadnej wzmianki o
    PZ. A skoro nic nie ma to bank nie oferuje takiej uslugi :-)))

    BTW: Póki co SBE jest FREE do 21 lipca.
    Przeslalem osobie, która zajmuje sie tym systemem litanie "bledów", wiec jak
    sie poprawia to moze bede korzystal z SBE, a jak nie to dziekuje za uwage :)
    Choc moze lepiej jakbym napisal do Biura Zarzadu :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-28 08:29:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Ja zrobilem tak, ze wpisuje np. Wojciech Frabinski ekonto i przed
    > wykonaniem przelewu to ekonto recznie kasuje z nazwy odbiorcy (to sie
    > na szczescie da)

    Ja robie tak samo w mBanku, tylko info po nazwisku umieszczam w
    nawiasie, np. (w Lukas Banku) i nawet nie wykasowuje - jeszcze mi sie
    nie zdarzylo, zeby mi recznie ksiegowali w ktoryms banku.

  • 7. Data: 2002-06-28 08:34:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 10:28:24 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:

    >Chyba nie czytales moich postów o INVEST-BANKu.
    >Ja pisalem, ze jest do d...

    Czytalem, ale teraz sie sam o tym przekonalem :-).

  • 8. Data: 2002-06-28 09:14:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    proponuje jeszcze to faq wstawic i wtedy wojciech frabinski ekonto
    dostanie mase przelewow ;)
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe

  • 9. Data: 2002-06-29 09:03:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 28 Jun 2002 09:16:17 +0200, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >pierwszego przelewu w Multi nie ma, obydwoch przelewow w hisotrii
    >investkonta tez nie ma, ciagle sa w dyspozycjach w realizacji.

    I ciag dalszy, oba przelewy maja status zrelizowany z data 28.06.2002,
    ale ciagle ani do mBanku ani do Multi nie dotarly !!! Przez nich mam w
    Multi debet mimo, ze przelew tam zlecilem juz o 8:30 27.06.2002
    Oj, bedzie reklamacja.

    BTW, ciekawe, ze IB nie ma kanalu dostepu przez zwykly telefon, tylko
    callcenter gdzie nic nie wiedza i nic nie da sie zrobic.

    BTW2, mimo wszystkie dane w systemie sa odswiezane online. Zlecilem
    przelew przez WAP i zaraz jest widoczny w inecie w realizacji.
    Ciekawe, ze przez WAP mozna skladac dowolne przelewy bez podpisywania
    ich jakimkolowiek kluczem. Bezpieczesntwo, jak nic :-)

  • 10. Data: 2002-06-29 09:08:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

> [...]

    > Ciekawe, ze przez WAP mozna skladac dowolne przelewy bez podpisywania
    > ich jakimkolowiek kluczem. Bezpieczesntwo, jak nic :-)

    Brzmi jak totalna porazka!