  • 11. Data: 2002-06-29 10:43:34
    Temat: Re: IB w inecie po raz drugi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 29 Jun 2002 11:08:13 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Brzmi jak totalna porazka!

    Jednyna szansa w limicie dziennym ale tego chyba nie mozna ustawic
    oddzialnie dla roznych kanalow.
    No i haslo dostepu i id do WAPu jest takie samo jak do inetu.

    I jeszcze ciekawostka z instrukcji WAPu
    http://www.investkonto.pl/informacje/pdf/PrzewodnikW
    AP.pdf

    "Jezeli w Twoim telefonie komorkowym nie ma mozliwosci wpisania portu,
    wowczas wybierz opcje połączenie szyfrowane/nieszyfrowane i ustaw je
    na połączenie szyfrowane. W przypadku gdy telefon nie obsługuje
    połączem szyfrowanych, mozesz
    zmienic port na 9201/połączenie nieszyfrowane "

    Nie znam sie specjalnie na tym, ale mam obawy czy to nie oznacza, ze
    przez WAP da sie tez polaczyc przez wogole niezaszyfrowane polaczenie
    ?

    Ze strony samej obslugi to WAP wyglada calkiem sympatycznie, operacje
    robi sie wygodnie i szybko. No ale po co mi taki system jak nawet
    przelewu w noralnym czasie wyslac sie nie da :(

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-06-29 11:10:59
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > On Fri, 28 Jun 2002 09:16:17 +0200, Wojtek Frabinski
    > <w...@a...net.pl> wrote:
    >

    > BTW, ciekawe, ze IB nie ma kanalu dostepu przez zwykly telefon, tylko
    > callcenter gdzie nic nie wiedza i nic nie da sie zrobic.

    No ale o co Ci chodzi, przeciez to jest tylko "Infolinia Handlowa" o pieknej
    nazwie "Centrum Obslugi Klienta" ;-))))

    > BTW2, mimo wszystkie dane w systemie sa odswiezane online. Zlecilem
    > przelew przez WAP i zaraz jest widoczny w inecie w realizacji.

    Widoczny w realizacji ale jednak nie jest w realizacji ;-))

    Ja zlecilem przelew w piatek 28 o godzinie 00:10 i tez mam w realizacji ale
    kasy nadal nie ma i bedzie moze dopiero w poniedzialek. Poraz kolejny
    "wysmialem" ich SBE i teraz czekam na odpowiedz. Jak tak dalej pójdzie to
    zrezygnuje z SBE, bo to totalna porazka.
    Nawet jakbym chcial to nie widze tam zalet. Lepiej zlecic przelew w
    placówce.