    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: IB w inecie po raz drugi
    Date: Fri, 28 Jun 2002 09:16:17 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-52.icpnet.pl

    Niestety po praktycznym potestowaniu InvestKonta poczatkowe dobre
    wrazenie cos u mnie slabnie :(
    Wczoraj ok 8:30 zlecilem dwa przelewy, jeden z data biezaca do Multi,
    drugi jako przyszly, z data dzisiejsza do mB. Dzisiaj ciagle
    pierwszego przelewu w Multi nie ma, obydwoch przelewow w hisotrii
    investkonta tez nie ma, ciagle sa w dyspozycjach w realizacji.
    I zeby bylo lepiej to w szczegolach dyspozycji mam tylko takie
    infomacje:
    Rachunek: 16801046-...
    Odbiorca: Wojciech Frabiński
    Kwota przelewu: PLN
    Nr ref.: ...
    Data i czas: 2002-06-27 08:29:23
    Kanał: Internet
    Zleceniodawca: WOJCIECH FRABIŃSKI
    Opis: PRZELEW: zasilenie rachunku

    Nie mam ani infomacji jaka byla wprowadzona data realizacji tego
    przelewu ani na jaki rachunek to byl przelew.
    A ze odbiorca w obu przypadkach taki sam wiec odroznic nie mam tego
    jak.

    I jeszcze ciekawostka, przy zapamietywaniu odbiorcow jako nazwa na
    liscie wyboru zawsze jest brane pole "nazwa odbiorcy" wiec jesli
    chcemy zdefiniowac wiecej rachunkow na tego samego odbiorce (czyli
    zwykle siebie :-) to se ne da :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl