  • 1. Data: 2002-06-28 05:54:34
    Temat: PZ w Ideii
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Czy skorzystal ktos z PZ w Ideii, korzystajac z Multibanku?
    Co nie dzwonie do Centertela, to oni twierdza, ze ja mam im przeslac DWIE
    czesci tej umowy i jak im wyslalem jedna juz wypelniona to i tak nie
    zadziala (wyslane listem poleconym).
    Wg. centertela wyglada to tak, ze ja im wszystko wypelnione wysylam, oni
    sobie jedno zostawiaja i wysylaja jeden odcinek do banku.
    Inaczej sie nie da, chociaz o dziwo w ERZE mi to zadzialalo...

    Glowy bym sobie nie dal uciac, ale poprzednio jak zakladalem w BZWBK cos
    takiego, to najpierw lazlem do banku i wysylalem im jeden odcienk.

    I w tym momencie nie wiem co robic....

  • 2. Data: 2002-06-28 06:01:38
    Temat: Re: PZ w Ideii
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Ostatnio sobie ustanawiałem PZ w Ideii - zostawiłem w Salonie firmowym DWA
    druki i czekałem, czekałem aż po miesiącu dostałem z Multi komplet
    dokumentów i potwierdzenie ustanowienia PZ. Niestety Idea nie jest tak
    szybka jak Multi i jeszcze musiałem czekać miesiąc aż Idea odnotuje zgode
    banku.

    Pozdrawiam
    Marek B.

  • 3. Data: 2002-06-28 06:02:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

> [...]
    >
    > Glowy bym sobie nie dal uciac, ale poprzednio jak zakladalem w BZWBK
    > cos takiego, to najpierw lazlem do banku i wysylalem im jeden odcienk.

    To takie wynaturzenie ułatwienia :)
    Ktoś tu opisywał co najmniej dwukrotnie, że wysyłał do operatora (TPSA w
    tym wypadku) dwa PZ ale z błędnym (tj. niebankowym) podpisem, a do banku
    wysyłał z prawidłowym podpisem i adnotacją, że mają zignorować tę kopię
    od operatora.

  • 4. Data: 2002-06-28 06:14:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dokumentów i potwierdzenie ustanowienia PZ. Niestety Idea nie jest tak
    > szybka jak Multi i jeszcze musiałem czekać miesiąc aż Idea odnotuje zgode

    Aaa :) No to ok. Mam po drodze salon to wpadne...
    Aczkolwiek swoja droga - po diabla Multi wprowadzil takie "udogodnienie" ze
    trzeba w ich salonie wszystko to robic???
    Z drugiej strony w ERZE wszystko dziala, a tutaj... Eeeech. Co do obslugi w
    Ideii to... Wyslalem im kiedys maila z opisem jak to im w systemie wyparowal
    moj identyfikator w Waparku i nic nie odpowiedzieli.. Co za swiat :)

  • 5. Data: 2002-06-28 06:20:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > obslugi w Ideii to... Wyslalem im kiedys maila z opisem jak to im w
    > systemie wyparowal moj identyfikator w Waparku i nic nie
    ~~~~~~~~^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > odpowiedzieli..

    no to co się dziwisz :)

    AMRA, dziś Ty trzymaj za mnie kciuki... idę do Nierządu Skarbowego na 9
    :((

  • 6. Data: 2002-06-28 07:19:34
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    > I w tym momencie nie wiem co robic....

    A w Dialogu wystarczy powiedzieć, że chcesz PZ. Sami wszystko załatwiają!
    I love this game!

    --
    radar
    GG2458209

  • 7. Data: 2002-06-28 08:27:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert

> [...]
    > tym wypadku) dwa PZ ale z błędnym (tj. niebankowym) podpisem, a do banku
    > wysyłał z prawidłowym podpisem i adnotacją, że mają zignorować tę kopię

    To ja ;-)) po co w Idei maja znac moj wzor podpisu bankowego?
    Kiedys jak robilem pierwsze PZ wlasnie w Idei to procedura byla wg mnie
    poprawna - z rachunkiem przeslali dwa upowaznienia - jedno oddalem w banku drugi
    im odeslalem.
    Po zmianie trybu ustanawiania PZ postanowilem sie zbuntowac tzn sam upowazniam
    bank i nowe PZ np w TPSA i AsterCity dzialaja ;-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-06-28 09:06:27
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    radar napisał(a):

    > A w Dialogu wystarczy powiedzieć, że chcesz PZ. Sami wszystko załatwiają!

    zgaduja wzor podpisu?
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe

  • 9. Data: 2002-06-28 12:15:58
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zgaduja wzor podpisu?

    Poprawiam się. Składasz podpis i tylko o to się martwisz.

  • 10. Data: 2002-06-28 12:33:24
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    radar napisał(a):

    > Poprawiam się. Składasz podpis i tylko o to się martwisz.

    dobrze napisane, to "się martwisz"
    maja wzor podpisu dla banku i jak chca to moga kase z banku przestac na
    dowolne maestro przedplacone i szukaj kasy w bankomatach
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe