  • 1. Data: 2002-06-27 22:26:45
    Temat: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Przyjechal do mnie ojciec z Radomia. No i chcialem go osepic na pare zlotych
    ;) a ze on klient Pekao SA to chical do bankomatu tegoz banku - bo mowi, ze
    nie ma gotowki nic a nic. Poszlismy do HITa ja zaplacilem karta (on nie lubi
    ;) no i podjezdzamy do placowki na Kabatach - bankomat nieczynny. Ja lekka
    piana - spoko wiem ze na Dereniwoej jest i placowka i POK CDM - tam sa dwa
    bankomaty. No i.... oba nieczyna.
    Czyli w bliskiej okolicy trzy bankomaty popsute. Nie wiem czy system poszedl
    sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)

  • 2. Data: 2002-06-28 07:26:38
    Temat: Re: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    > Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)

    pekao próbuje powiedzieć klientom nie nie wypłacali a płacili

  • 3. Data: 2002-06-28 07:39:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pekao próbuje powiedzieć klientom nie nie wypłacali a płacili

    Raczej - "Wez sobie swoje pieniadze (jak tylko uruchomimy bankomaty lub
    odbebnij ze 2 h w oddziale) od nas i zmien bank"

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-28 07:46:53
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Raczej - "Wez sobie swoje pieniadze (jak tylko uruchomimy bankomaty lub
    > odbebnij ze 2 h w oddziale) od nas i zmien bank"

    wątpie żeby tak myśleli

  • 5. Data: 2002-06-28 07:53:24
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Czyli w bliskiej okolicy trzy bankomaty popsute. Nie wiem czy system
    poszedl
    > sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    > Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)

    Z tego co jeszcze pamiętam po Pekao, to te bankomaty padały stadami, a od
    niedzieli do poniedziałku południa były puste :(((

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-06-28 07:57:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > wątpie żeby tak myśleli

    Ludzka rzecza watpic ;-D

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-28 08:51:20
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 28 Jun 2002 09:39:44 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > pekao próbuje powiedzieć klientom nie nie wypłacali a płacili
    >>
    >Raczej - "Wez sobie swoje pieniadze (jak tylko uruchomimy bankomaty lub
    >odbebnij ze 2 h w oddziale) od nas i zmien bank"

    ... jeśli uda Ci się pokonac bramke antyterrorystyczną :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2002-06-28 11:31:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Jun 2002 09:39:44 +0200), "Jarosław
    Popiel" <j...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Raczej - "Wez sobie swoje pieniadze (jak tylko uruchomimy bankomaty lub
    >odbebnij ze 2 h w oddziale) od nas i zmien bank"

    Bredzisz. Pekao (nie mylić z PKO) jest jest jednym z lepszych banków
    na polskim rynku, choć niekoniecznie najtańszym.

    Co do kolejek, to wy koszystacie chyba z podejżanych placówek, bo w
    Zabrzu w obydwu jest spokój, bez kolejek, a panie miłe i kompetentne.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2002-06-28 11:33:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 28, 2002 at 01:31:09PM +0200, Tristan Alder wrote:

    > Bredzisz. Pekao (nie mylić z PKO) jest jest jednym z lepszych banków
    > na polskim rynku, choć niekoniecznie najtańszym.

    A lepszosc na czym polega? Tylko na oddzialach gdzie popadnie?

    > Co do kolejek, to wy koszystacie chyba z podejżanych placówek, bo w
    > Zabrzu w obydwu jest spokój, bez kolejek, a panie miłe i kompetentne.

    A dlaczego Ty z kolei mierzysz podejscie do klienta na podstawie dwu oddzialow?

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-28 11:43:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    >Bredzisz. Pekao (nie mylić z PKO) jest jest jednym z lepszych banków
    na polskim rynku, choć niekoniecznie najtańszym.

    A w czym on taki najlepszy?

    > Co do kolejek, to wy koszystacie chyba z podejżanych placówek, bo w
    > Zabrzu w obydwu jest spokój, bez kolejek, a panie miłe i kompetentne.

    Bo jak tam w Zabrzu tak czesto bankomaty padaly to ludzie zabrali jednak
    swoje pieniadze i teraz pustki ;-D

    --
    JaKi