  • 1. Data: 2002-06-27 20:56:21
    Temat: odmowa kredytu a BIK
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@i...pl>

    Millenium odmowilo przyznania mi limitu debetowego (swoja droga, ciekawe
    dlaczego, skoro wg. ludzi z front office, wszystkie dane mialem ok i nawet
    poprosilem ich o doradzenie o jaki limit moge sie ubiegac...) i dlatego mam
    pytanie:

    Czy taka odmowa automatycznie trafia do Biura Informacji Kredytowej czy tez
    trafia sie tam tylko za jakies przewinienia wobec banku?
    Pytam o to w kontekscie uderzenia do innego banku - czy nie bedzie z tym
    problemu czy tez powiedza - o, kolega dopiero co sie ubiegal w innym banku i
    dostal czerwona kartke i od razu stara sie w drugim banku a wiec jest
    podejrzany...

    pzdr.

  • 2. Data: 2002-06-27 21:30:21
    Temat: Re: odmowa kredytu a BIK
    Od: <k...@g...pl>

    > Czy taka odmowa automatycznie trafia do Biura Informacji Kredytowej czy tez
    > trafia sie tam tylko za jakies przewinienia wobec banku?

    TAK, ale jest jedno ale: Bank MUSI być w BIK-u, a to czy Millenium jest czy
    nie - nie wiem. W grudniu 2001 r. NA PEWNO jeszcze NIE BYŁO, mimo że niektórzy
    pisali, że tak.

  • 3. Data: 2002-06-28 19:00:22
    Od: "Adam Pastuszka" <a...@p...onet.pl>

    W żadnym wypadku tam się nie znajdziesz chyba, że bank w tym przypadku
    Milenium wysłał zapytanie do BIK. W takim przypadku pozostanie informacja w
    systemie ale dotycząca zapytania a nie przydzielonej lini kredytowej.
    Dopiero w przypadku przyznania ci lini kredytowej przy kolejnym przekazaniu
    danych przez bank zostaniesz tam umieszczony. Ktoś sprawdzając po jakimś
    czasie może stwierdzić że było zapytanie ale czy zrezygnował klient czy bank
    nie udzielił limitu tego już nie jest w sanie stwierdzić na 100%.

  • 4. Data: 2002-06-28 20:40:30
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > czasie może stwierdzić że było zapytanie ale czy zrezygnował klient czy bank
    > nie udzielił limitu tego już nie jest w sanie stwierdzić na 100%.

    No przecież ja to samo napisałem, nie? Tylko inaczej stylistycznie...: jak bank
    NIE MA umowy z BIKiem to przecież nie ma GDZIE cokolwiek wysyłać, prawda?
    No... ;)
    Pzdr.