  • 1. Data: 2003-05-14 19:49:10
    Temat: HIPOTECZNY GDZIE
    Od: "witek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    moglibycie mi polecic w jakim banku sa NAJTANSZE kredyty hipoteczne

    -- DZIEKI
    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-05-14 20:06:51
    Temat: Re: HIPOTECZNY GDZIE
    Od: t...@p...onet.pl

    >    moglibycie mi polecic w jakim banku sa NAJTANSZE  kredyty hipoteczne
    >
    > -- DZIEKI
    > POZDRAWIAM

    A może byś tak łaskawie troche poczytał archiwum przed zaśmiecaniem grupy.

  • 3. Data: 2003-05-14 21:23:11
    Od: "witek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    tensor jak czytales to mi stre

  • 4. Data: 2003-05-14 21:24:19
    Od: "witek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    Tensorku jak juz przeczytales to mi stresc pliss

  • 5. Data: 2003-05-15 08:32:13
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > Tensorku jak juz przeczytales to mi stresc pliss
    sam siebie ma strescic? ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-05-15 11:04:56
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    witek wrote:

    > moglibycie mi polecic w jakim banku sa NAJTANSZE kredyty hipoteczne

    A w ogole co to za ptanie. "Najtanszy kredyt" t- to takajakby porownywac
    taryfy operatorow komorkowych. Wszystko zalety od tego jak korzystasz z
    telefonu. W banku zalezy od tego co jest dla Ciebie najwazniejsze w
    kredycie - oprocentowanie, prowizje czy wszelkie koszty okolokredytowe
    bez ktorych kredytu nie dostaniesz.

  • 7. Data: 2003-05-15 13:00:28
    Od: "witek" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    NAJTANSZE tzn

    -najnizsze koszty poczatkowe
    -najnizsze oprocentowanie
    -brak ukrytych kosztow

  • 8. Data: 2003-05-15 17:35:33
    Od: j...@p...onet.pl

    > NAJTANSZE tzn
    >
    > -najnizsze koszty poczatkowe
    tam gdzie masz rachunek

    > -najnizsze oprocentowanie
    w PLN CHF czy USD a moze EUR?

    > -brak ukrytych kosztow
    nie ma takiego banku!

    Ha ha i tu jest pies pogrzebany, kolego. Ja od miesiaca juz szukam kredytu i
    ciagle jestem czyms zaskakiwany. Tak naprawde, im dluzej szukam i blizej zbliza
    sie termin uruchomienia I transzy, tym bardziej sklaniam sie do banku gdzie mam
    konto od dluzszego czasu.

  • 9. Data: 2003-05-16 07:39:53
    Od: t...@p...onet.pl

    > NAJTANSZE tzn
    > -najnizsze koszty poczatkowe
    > -najnizsze oprocentowanie
    > -brak ukrytych kosztow

    Przed wyborem banku trzeba odpowiedzieć na pytania:
    1. CHF czy PLN (innych nie radzę)
    2. Na jak długo
    3. Czy przewidujesz wczesniejsza spłatę
    4. Jaki masz wkład własny.

  • 10. Data: 2003-05-17 09:09:46
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Przed wyborem banku trzeba odpowiedzieć na pytania:
    > 1. CHF czy PLN (innych nie radzę)
    > 2. Na jak długo
    > 3. Czy przewidujesz wczesniejsza spłatę
    > 4. Jaki masz wkład własny.

    A jaki bank proponujesz jesli chodzi o CHF? Szykuje sie do przewalutowania
    swojego USD na CHF. Bede musial wziac kredyt w innym banku, niz ten w ktorym
    obecnie splacam dolarowy (moj bank wycofal niedawno z oferty produkty
    kredytowe oparte o CHF). Na razie pierszy bank jaki mi wpadl w oko to
    Fortis. Masz moze cos lepszego?

    Malin