  • 1. Data: 2003-05-14 20:16:10
    Temat: eurokontowww bubel total
    Od: w...@p...onet.pl

    Ze zdziwieniem i złością stwierdziłam dziś, że szacowny! PEKAO S.A. na
    Eurokontowww nie daje obecnie możliwości składania zleceń stałych. Notabene
    mieli do tej pory taki system, że żeby zmienić coś w zleceniu stałym np kwotę,
    albo nr konta czy cokolwiek innego trzeba było zlikwidować zlecenie stałe i
    zakładać je od nowa klikając wszystkie kolumienki i wprowadzając na nowo te
    same dane. Przy okazji błednie wyświetlają się wprowadzone dane. I to wszystko
    za DROBNĄ opłatą od prowadzenia konta.

  • 2. Data: 2003-05-15 11:05:20
    Temat: Re: eurokontowww bubel total
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    te
    > same dane. Przy okazji błednie wyświetlają się wprowadzone dane. I to

    to samo w Inteligo :(
    nie da sie poprawic stalego zlecenia - oby ten (i inne) braki kiedys
    poprawili...

    Marcin