  • 1. Data: 2010-12-09 11:02:27
    Temat: Glupie BZWBK i 3D secure
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Usilowalem cos kupic placac ich KK.
    Poprzednio nie mialem problemow, poniewaz nie mam wlaczonego 3D Secure
    (kupuje w polskich sprawdzonych sklepach)
    Tym razem zglosilo sie 3d secure, a rezygnacja z tej niechcianej
    uslugi wymagala rowneiz zalogowanie sie do konta BZWBK.
    NIK mialem przy sobie, haslo pamietalem - ale niedokladnie - nie
    przewidywalem, ze bede dzis logowal sie do tego banku.
    Po 2-ch probach, gdy nie udawalo mi sie zalogowac i akceptant
    informowal, ze bank nie potwierdzil mojej karty (ponawiajac platnosc
    ponownie odbijalem sie o 3d secure) zaplacilem inna karta - nie to,
    nie, ktos inny dostanie zysk z oplat za transakcje.

    Nozesz.....!!!1.. dlatego wlasnie nie korzystam z 3dsecure, zeby nie
    logowac sie do banku.
    lepiej niech ustawia limity platnosci internetowych do
    parametryzowania przez posiadacza KK, a nie utrudniaja platnosci.

  • 2. Data: 2010-12-09 16:51:12
    Temat: Re: Glupie BZWBK i 3D secure
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > lepiej niech ustawia limity platnosci internetowych do
    > parametryzowania przez posiadacza KK, a nie utrudniaja platnosci.

    m.in. dlatego nie mam już kk w BZWBK, strasznie mnie irytowało to 3d
    secure, za każdym razem musialem logowac się do systemu transakcyjnego
    banku, jak dla mnie to za duzo zachodu i korzystam z innych kart

    bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla
    opcjonalna to co innego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-12-09 17:29:34
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla
    > opcjonalna to co innego

    A ja nie używam 3DS w BZWBK więc jednak jest to opcja*

    Darek

    * raz w kwartale próbują zmusić do włączenia 3DS i jest to wkurzające

  • 4. Data: 2010-12-10 17:21:32
    Od: News <n...@d...invalid>

    W dniu 2010-12-09 12:02, krzysztofsf pisze:
    > Usilowalem cos kupic placac ich KK.

    Prośba do użytkowników KK BZWBK

    Ponieważ też mam KK BZWBK i często płacę nią w internecie i jeszcze
    nigdy nie włączyło mi się żadne 3D Secure (ani na Polskich ani
    zagranicznych stronach), napiszcie na jakich stronach (w jakich
    sklepach) robiliście transakcje z 3D Secure, bo chciałbym sprawdzić czy
    u mnie też to się włączy.

  • 5. Data: 2010-12-12 11:24:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Uzytkownik "krzysztofsf"
    (...)
> [...]
    (...)
    > Nozesz.....!!!1.. dlatego wlasnie nie korzystam z 3dsecure, zeby nie

    Na takie okazje mam na jakims pendrivie lub na dysku plik z haslami
    zaszyfrowany programem KeePass - wystarczy zapamietac jedno
    porzadne haslo do niego
    Do banków na ogól pamietam haslaa ale czasem tez miewam podobne
    zacmienie :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2010-12-13 06:48:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Gru, 18:21, News <n...@d...invalid> wrote:

> [...]
    > zagranicznych stronach), napiszcie na jakich stronach (w jakich
    > sklepach) robiliście transakcje z 3D Secure, bo chciałbym sprawdzić czy

    Post napisalem po probie zakupu w ponizszym

    http://eherbata.pl/

    Miesiac temu przy szakupie ta sama karta BZWBK nie mielem problemow,
    nie zglosolo sie pytanie o 3dsekure ani koniecznosc logowania sie do
    konta, zeby stwierdzic, z enie chce.

    Zreszta sklep jest tu malo istotny, bo pytanie pojawia sie juz na
    stronach (chyba platnosci.pl) firmy obslugujacej zakup karta w tym
    sklepie.

  • 7. Data: 2010-12-13 06:50:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 12:24, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > Do bank w na og l pamietam haslaa ale czasem tez miewam podobne
    > zacmienie :-)
    > *** blad ***

    Rzadko sie loguje do BZWBK i przewaznie laczy sie to z koniecznoscia
    zmiany "przeterminowanego" hasla. ktore sobie notuje - po jakims
    czasie naprawde mozna sie pogubic, jakie haslo jest wazne aktualnie z
    wykorzystywanych.

  • 8. Data: 2010-12-21 18:38:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zmiany "przeterminowanego" hasla. ktore sobie notuje - po jakims
    > czasie naprawde mozna sie pogubic, jakie haslo jest wazne aktualnie z

    mnie sie jakos haslo nie przeterminowuje, ale moze dlatego, ze moje
    konto24.pl
    jest zasilane tylko do placenia KK MC Payback i nie robie z niego
    zadnych
    operacji (tylko sie loguje i podgladam historie)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2010-12-21 18:40:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Uzytkownik "blad" <

    > mnie sie jakos haslo nie przeterminowuje, ale moze dlatego, ze moje
    > konto24.pl jest zasilane tylko do placenia KK MC Payback i nie robie z
    > niego zadnych operacji (tylko sie loguje i podgladam historie)

    blad - to nie jest KK tylko zwykla MC :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2010-12-22 09:07:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:40:47 +0100, blad napisał(a):

    > blad - to nie jest KK tylko zwykla MC :-) *** blad ***

    Co ma piernik do wiatraka?

    --
    xbartx