  • 1. Data: 2010-12-08 13:41:00
    Temat: Mastercard i PayPal
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Podobno Mastercard i PayPal odmówili obsługi wszelkich płatności na rzecz
    WikiLeaks. To niesłychane, o ile to prawda. Przecież jeśli to prawda to
    zapingują* im na śmierć te ich strony w internecie.

    * - upraszczam, ale wiadomo o co chodzi

  • 2. Data: 2010-12-08 14:05:59
    Temat: Re: Mastercard i PayPal
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 8, 2:41 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Podobno Mastercard i PayPal odm wili obs ugi wszelkich p atno ci na rzecz
    > WikiLeaks. To nies ychane, o ile to prawda. Przecie je li to prawda to
    > zapinguj * im na mier te ich strony w internecie.

    visa tez, ddosowanie trwa

  • 3. Data: 2010-12-08 17:26:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Bungiel <d...@g...com> dared to write:

    > visa tez, ddosowanie trwa

    sprawdzam, ale oba sajty dzialaja :(

  • 4. Data: 2010-12-08 18:19:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-08 18:26, kashmiri pisze:

    > sprawdzam, ale oba sajty dzialaja :(

    Ani mastercard.com ani paypal.com nie dzialaja od przynajmniej 15.

  • 5. Data: 2010-12-08 18:59:38
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Gru, 14:41, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Podobno Mastercard i PayPal odm wili obs ugi wszelkich p atno ci na rzecz
    > WikiLeaks.

    Widać boją się igrać z rządem USA

  • 6. Data: 2010-12-08 19:32:18
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    neoniusz <n...@j...org> dared to write:

    > Ani mastercard.com ani paypal.com nie dzialaja od przynajmniej 15.

    U mnie na ten moment paypal.com dziala slicznie, mastercard.com rzeczywiscie ma
    czopa.

    Lacze sie przez brytyjskie proxy, moze ma to cos do rzeczy.

    k.

  • 7. Data: 2010-12-08 19:35:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Gru, 20:32, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > U mnie na ten moment paypal.com dziala slicznie, mastercard.com rzeczywiscie ma
    czopa.

    > Lacze sie przez brytyjskie proxy, moze ma to cos do rzeczy.

    PayPal teraz działa ale wcześniej było gorzej.

  • 8. Data: 2010-12-08 19:41:22
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 8, 7:59 pm, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Widać boją się igrać z rządem USA

    Koles z paypala juz oswiadczyl, ze dostali piekny liscik z
    departamentu stanu z informacja, ze (ostatnie?) dzialania Wikileaks sa
    nielegalne, na co odpowiednia komorka paypala zareagowala niezwlocznie
    zawieszajac konto. Juz nie trzeba niczego udowadniac w sadach,
    wystarczy oswiadczenie z gory :) Mastercard chyba tez dostal podobnie
    cieply list. Visa nie wiem, ale smiem podejrzewac, ze sytuacja
    analogiczna.

  • 9. Data: 2010-12-08 19:41:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Krzysiek <k...@o...pl> dared to write:

    > PayPal teraz działa ale wcześniej było gorzej.

    To cóż, czkawką im się odbiła ta blokada Assange'a. Ciekawe, jaki bilans księgowy
    tych paru godzin offline.

    k.

  • 10. Data: 2010-12-08 19:44:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > wystarczy oswiadczenie z gory :) Mastercard chyba tez dostal podobnie
    > cieply list. Visa nie wiem, ale smiem podejrzewac, ze sytuacja

    A nie mogą sobie otworzyć konta w takim banku w PL i dodatkowo skorzystać z dajmy na
    to dotpay-a? W Polsce chyba nie są przestępcami, a do otwarcia konta nie trzeba być
    rezydentem.

    Alternatywnie, brytyjski Neteller.com też ma bramkę, a z Amerykanami się nie lubią.
    Brytyjski Moneybookers podobnie, do tego udostępnia bramkę KK.

    k.