  • 21. Data: 2011-05-18 11:00:35
    Temat: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On May 17, 2:31 pm, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > No moge podac zrodlo - zakladam ze pracownik w/w banku bzdur nie pisze
    ;)http://www.facebook.com/InternetowyOddzialGetinOnl
    ine

    Bzdur pisać nie powinien, ale czy na pewno nie pisze? Jakoś bardziej
    ufam karcie produktu na stronie getina niż wpisom na facebooku.

    Michał M

  • 22. Data: 2011-05-18 15:10:52
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    > Bzdur pisać nie powinien, ale czy na pewno nie pisze? Jakoś bardziej
    > ufam karcie produktu na stronie getina niż wpisom na facebooku.

    Na stronie http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    pojawiło się:
    "Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    wniosków złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 16 maja do 20 maja
    2011 r. "
    Z tego co widzę karta produktu
    (http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_wspolna.pdf
    ) też została
    uaktualniona.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 23. Data: 2011-05-18 16:22:36
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    > wniosków złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 16 maja do 20 maja

    Czyli jest już jakaś "jasność" w temacie ;)
    Jeszcze miłym akcentem byłby komuniat 21.05
    ze "uchwałą zarządu banku" w ramach wspierania promocji
    oraz kształtowania pozytywnych relacji między klientami a bankiem
    pomimo nie uzyskania 100tys wniosków,
    zdecydowaliśmy się podnieść stopę do 5,63 :D
    - bo niby czemu mamy być gorsi od "kamiennego" Getinu LOL

    Ok, it's a joke ;)

  • 24. Data: 2011-05-22 19:34:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-05-16 07:31, Konfabulator pisze:
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

    próbował ktoś założyć lokatę wspólną przez system transakcyjny??

    miałem kiedyś jakąś lokatę w getin i postanowiłem sprawdzić czy działa
    nadal login do systemu transakcyjnego.
    Okazało się, że działa oraz, że jest możliwość założenia lokaty
    wspólnej, co też uczyniłem. Lokata założyła się bez problemu.
    Zaznaczyłem, że środki będą pochodzić z rachunku innego banku,
    niestety nigdzie nie mogę się dokopać rachunku na jaki mam przelać
    środki, nie dostałem żadnego maila z informacją, w systemie
    transakcyjnym też nie mogę znaleźć

    to jakiś zonk z ich strony ???

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 25. Data: 2011-05-22 19:41:49
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:irbogp$n31$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nie dostałem żadnego maila z informacją, w systemie transakcyjnym też nie

    Mail zapewne przyjdzie z poslizgiem
    ale numer konta i tak znajdziesz w szczegolach lokaty
    jak system "przemieli" zlozony wniosek

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-05-22 19:52:30
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-05-22 21:41, Waldek pisze:

> [...]
    > wiadomości news:irbogp$n31$1@inews.gazeta.pl...

    > Mail zapewne przyjdzie z poslizgiem
    > ale numer konta i tak znajdziesz w szczegolach lokaty

    oki, dzięki, w takim razie uzbrajam się w cierpliwość ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 27. Data: 2011-05-23 07:33:23
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On May 18, 6:22 pm, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
> [...]
    > pomimo nie uzyskania 100tys wniosków,
    > zdecydowaliśmy się podnieść stopę do 5,63  :D
    > - bo niby czemu mamy być gorsi od "kamiennego" Getinu   LOL

    Nie wiadomo czy nie wykrakałeś :-), w weekend dostałem maila że
    promocja przedłużona do 23go maja. Czyli jeszcze dziś można składać
    wnioski i będą się liczyły. Jest też na stronie:
    'UWAGA: Przedłużyliśmy okres zapisów na Lokatę Wspólną do 23 maja
    2011!

    Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    wniosków złożonych w okresie promocji,
    tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r. '

    Przyznam że nie wierzyłem w 5,63, mam złożene a nie opłacone wnioski
    na optymalne kwoty dla 5,39; 5,47 i 5,55 tylko :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 28. Data: 2011-05-23 07:46:57
    Od: jk <j...@g...com>

    On 23 Maj, 09:33, MrMrooz <z...@g...pl> wrote:
    > Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    > wniosków złożonych w okresie promocji,
    > tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r. '

    Już jest > 40k wniosków. Pewnie pokombinowali, że ludzie mogą nie
    opłacić wniosków na za niskim oprocentowaniu.

  • 29. Data: 2011-05-23 08:22:15
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 23 Maj, 09:33, MrMrooz <z...@g...pl> wrote:

    Już jest > 40k wniosków. Pewnie pokombinowali, że ludzie mogą nie
    opłacić wniosków na za niskim oprocentowaniu.

    W "normalnym" Banku sie nie kombinuje ;)
    / "kombinowanie" to sie kojarzy z oszustwem LOL /

    Raczej przewiduje sie mozliwe warianty rozwiązań
    - oczywiscie w oparciu o kalkulacje potencjalnych zyskow ;P

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2011-05-23 10:00:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przyznam że nie wierzyłem w 5,63, mam złożene a nie opłacone wnioski
    > na optymalne kwoty dla 5,39; 5,47 i 5,55 tylko :-)

    Tylko nie mowcie, ze jest szansa zrownania sie z "lokata na start" (5.64%)?
    :)