  • 1. Data: 2011-05-16 05:31:25
    Temat: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

    Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

  • 2. Data: 2011-05-16 06:02:04
    Temat: Re: GetinOnline Lokata wspólna do 7%
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On May 16, 7:31 am, Konfabulator <k...@1...pl> wrote:
    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

    nie widze info ile jest ważny wniosek

  • 3. Data: 2011-05-16 06:21:42
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
    http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

    >Jak założycie 100.000 lokat to będzie 7 procent, do dzieła!

    Brawo "OnLine" za IMO fajny pomysl marketingowy :)
    Wszedlbym w to, bo mi sie podoba, ale srodki bede mial uwolnione dopiero 24.05
    chyba ze zapis jest wazny kilka dni dluzej, ale pewnie nie,
    skoro juz 21 ma byc podane ostateczne oprocentowanie

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-16 06:24:24
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    glegroupsg2000goo.googlegroups.com...http://getinonl
> [...]
    > chyba ze zapis jest wazny kilka dni dluzej, ale pewnie nie,
    > skoro juz 21 ma byc podane ostateczne oprocentowanie

    mi tez się kończą lokaty po 20stym w open, a się nie kwapią, żeby cos
    zaproponować, ale sięnie wstrzelę w okienko :)
    trochę roztrojenie jaźni z tym getinonobleopenem

  • 5. Data: 2011-05-16 06:56:30
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    100.000 lokat chyba ich porąbało

    raczej niemożliwe czyli 7 % nierealne

    biorąc pod uwagę to że jak rozmawiałam w pracy to dużo ludzi pomroziło
    pieniądze na akcje BGŻ

    a własnie jak grupowicze - złożyliście/składacie zapis na ten BGŻ

  • 6. Data: 2011-05-16 07:00:47
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    >mi tez się kończą lokaty po 20stym w open, a się nie kwapią, żeby cos
    >zaproponować, ale sięnie wstrzelę w okienko :)
    >trochę roztrojenie jaźni z tym getinonobleopenem

    Wyslalem zapytanie czy 20-ty to graniczna data umieszczenia srodkow na lokacie
    czy jest dopuszczalny poslizg miedzy zalozeniem lokaty a przelaniem srodkow z
    zewnatrz.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-16 07:07:21
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > 100.000 lokat chyba ich porąbało

    Czy aby napewno ? Jeden klient to pencjalne 7 lokat

    > a własnie jak grupowicze - złożyliście/składacie zapis na ten BGŻ

    Takie pytanie to na pl.biznes.wgpw ;P

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-16 13:21:20
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    [ciach]

    No i dupa z optymalizacji.....

    W.

  • 9. Data: 2011-05-16 13:22:20
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > 100.000 lokat chyba ich porąbało
    >
    > raczej niemożliwe czyli 7 % nierealne

    jak pęknie 20 000 to będzie dopsze, ale te swoje kilkadziesiąt założę :)

    W.

  • 10. Data: 2011-05-16 20:43:33
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <k...@1...pl> napisał(a):

    > http://getinonline.pl/lokata_wspolna/
    >
    > Jak za=B3o=BFycie 100.000 lokat to b=EAdzie 7 procent, do dzie=B3a!

    Ale po co? Przecież getin oddziałowy daje więcej!